recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan opnår man høj WAF ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan opnår man høj WAF ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
taalmod Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Status: Offline
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 09:17
Jeg er helt enig med Larxox

- Få hende til at godkende designet. Min kome godkendte/valgte vores TV-møbel.
- Kabler er nu engang grimme. Kabelbakker er acceptable derhjemme, måske din bedre halvdel har det ligesådan?
- Sørg for at hun kan finde ud af systemet ved at have en nem betjening. Så skifter det karakter fra at være 'dit' system til 'jeres', og det giver glade koner.

Otto skrev engang noget om at når du ikke kan komme til at se champions league fordi konen har inviteret veninderne til at se 'Sex & the City', så er dit setup godkendt, det er ikke helt ved siden af Wink

Redigeret af taalmod - 13-April-2010 kl. 09:17
Til top
T-Rex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Februar-2010
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 09:28
Jeg har været nødt til at sætte en dekorativ opbevaringskasse (fandt en i Ikea) på gulvet til at holde på visse af mine kabeldåser. Derudover er der dedikeret en hylde i TV-møblet til samlinger, restkabel mv. som så er lukket af på fronten. Egentlig ville vi have haft fat i Normans kabelhund, men da jeg så hvor stor den var (og hvor dyr...), så røg den af ønskelisten igen. Den fylder mere end min subwoofer...
Til top
janriis Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2006
Sted: Denmark
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 10:10

En Harmony One er på vej med posten, købt af en venlig sjæl herinde, så det punkt er klaret. I går aftalte jeg med min kone at vi bruger et par timer i weekenden på at få styr på kabeldelen, så det er vist også på plads :-)

Update følger.....
Hilsen

Jan R. Sørensen
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af janriis janriis skrev:

... eller har i en anden løsning ?

Vis hende følgende billede. Så vil hun nok medgive dig, at det du har købt til sammenligning har en extrem høj WAF... Wink

Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 11:27
Nemt, sæt konen på plads, sig AV det er dit område, så kan hun passe køkkenet. Tongue
Ok måske lidt overdrevet, men mener faktisk noget i det.

Da der skulle en flad op derhjemme, ville konen ikke have mere end 42 tommer, jeg ville have 50. Hvad gør man, jo jo, man siger, du har ikke noget at skulle have sagt, vi skal have 50. Nu sidder der en 50 derhjemme Big smile

Humlen i det hele, kvinder tænker for meget over ting de ikke skal tænke over.
Til top
Romer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juli-2007
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af ashdk ashdk skrev:

Nemt, sæt konen på plads, sig AV det er dit område, så kan hun passe køkkenet. Tongue

Da der skulle en flad op derhjemme, ville konen ikke have mere end 42 tommer, jeg ville have 50. Hvad gør man, jo jo, man siger, du har ikke noget at skulle have sagt, vi skal have 50. Nu sidder der en 50 derhjemme Big smile

Den kunne du have klaret meget nemmere. Du kunne da bare have købt et 50" og bildt hende ind det var 42". Det havde hun aldrig opdaget Wink
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Oktober-2006
Point: 688
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af Romer Romer skrev:

Oprindeligt skrevet af ashdk ashdk skrev:

Den kunne du have klaret meget nemmere. Du kunne da bare have købt et 50" og bildt hende ind det var 42". Det havde hun aldrig opdaget Wink

Jo jo den havde hun luret, så er det meget nemmere at komme ud over det der waf fis.
Til top
THMhome Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Maj-2008
Sted: Silkeborg, DK
Point: 541
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 13:27
Oprindeligt skrevet af Tarkin Tarkin skrev:

Oprindeligt skrevet af janriis janriis skrev:

... eller har i en anden løsning ?

Vis hende følgende billede. Så vil hun nok medgive dig, at det du har købt til sammenligning har en extrem høj WAF... Wink

Nope, for denne mand har samme problem som janriis. Konen accepterer ikke kabler:

Der er bare en masse højtalere og forstærkere, men ingen kabler Wink
M.V.H.

THMhome

Samsung UE55ES8005
TVIX M-6600N
Marantz SR7008 - Denon AVR-3808(A) - DALI Mentor LCR - DALI Ikon Vokal2 - DALI Ikon Sub - Dali Ikon W2

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu