|
hvordan overføre jeg min telefon nr? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henk 50 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Marts-2012 kl. 16:03 |
Hvordan overføre jeg min telefon nr fra Nokia til iPhone 4. s?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nummeret sidder på sim-kortet. Og iPhone bruger micro-sim, så du skal sikkert have et nyt.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Henk 50 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
Ja, men hvordan overføre jeg fra den gamle/stor simkort til mikro simkort.
![]() |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6691 |
Du skal have et nyt sim-kort, hvor du har dit abonnement. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Du skriver "min telefon nr"
Mener du "mine telefon numre" eller "mit telefon nr" Jeg svarede på det sidste. Det første ved jeg ikke.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7195 |
Hvis det er kortet der er for stort må du igang med saksen eller vente på et nyt simkort.
|
|
![]() |
|
Har skiftet udbyder fra bibob til 3, det er problemet :-(
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Det står som regel (det gjorde det, da jeg for nyligt skiftede til BiBoB) om man vil modtage sit nye simkort i mikro udgave. Lyder til at du har gokket i det. Ring til 3.
|
|
![]() |
|
Tak for venlig svar.
|
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
Du kan gå ind i en 3 butik og få det lavet om med det samme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |