recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan ser du dit film forbrug nu og i fremtiden?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan ser du dit film forbrug nu og i fremtiden?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2014 kl. 19:47
Jeg er en 60-70 film på blu-ray fra at have bagkataloget fyldt op, og står så med en samling på omkring 2200 titler. Herefter vil der kun blive købt de nyheder jeg måtte finde interessante - film såvel som tv-serier. Ser markant færre film og bruger markant mere tid på serier, enten gensyn (Columbo, Seinfeld, Allo Allo, A-Team, 24 etc.) eller nye serier (er helt solgt pt i Game of Thrones, skal igang med True Detective).

Har haft Netflix men vi brugte det for lidt, og kommer nok aldrig til downloade/streame uanset hvad. Jeg er til fysiske medier og blu-ray er sidste stop. Går stort set aldrig i biografen da de film jeg vil se sjældent kommer alligevel, og jeg nægter at betale penge for at få hovedpine og ødelagt humør af uintelligente stinkere som f.eks Transformers....

Star Wars og James Bond er pt de få undtagelser der hiver mig i biffen

Redigeret af Kip James - 13-Juli-2014 kl. 19:48
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu