|
Hvordan slå intelligent ordbog fra? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2012 kl. 17:15 |
||
Kan ikke se nogen steder, at jeg kan slå det fra. Det er møgirriterende at jeg skal læse korrektur på min beskeder inden der trykkes send...
![]() |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Indstillinger>Generelt>Tastatur>Automatisk rettelse (og "udfør stavekontrol"? Jeg har begge slået fra). |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Tak for det. Er jo ellers virkelig lækker at skrive sms'er eller imessages på. Hvad er egentlig forskellen?
|
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
iMessages kan også være med billeder, og er gratis at sende, da det er datatrafik. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
||
iMessages er kun mellem iOS-enheder.
|
|||
![]() |
|||
||
Hvordan skifter jeg så til at sende en sms? Crashede min Fars mobilos ved at sende en imessage med billede..
|
|||
![]() |
|||
||
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Du kan ikke sende en iMessage til din far, med mindre han har et Apple apparat.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
||
Og man kan se i Adressebog om modtageren er klar til iMessage. Der er et ikon ved de kontakter der har iPhone eller iPad. Ellers bliver det sendt som almindelig sms. |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
||
![]() Nej, min tlf sendte en for stor fil til en Doro tlf, så det skelner den ikke imellem. Redigeret af Kampus - 10-Maj-2012 kl. 19:13 |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Og det stod med blå farve, da du havde sendt? Du kan jo i indstillinger slå iMessage fra.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |