|
Hvordan slette annulleret aktivitet i Mobilepay? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7885 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-December-2016 kl. 19:47 |
|
Hvordan slette annulleret aktivitet i Mobilepay? Der er en aktivitet, der er annulleret fordi deres mobilepay ikke virkede dengang. Hvordan kan man slette denne aktivitet, når den er annulleret?
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det er "Hvis overførslen derimod stadig står som 'Ventende' under 'Aktiviteter', kan du slette den." Men den er annulleret, men står stadig på listen i aktiviteter. Det jeg tænkte på er om men ikke kan fjerne den fra denne liste?
|
||
Thorvald. |
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er det ikke nøjagtigt det samme som er blevet linket til tidligere?! Hvis overførslen er annulleret, hvori er så det vigtige i at få den slettet?! |
||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har ret,var ikke helt vågen. Mvh. |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4908 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan jo spørge din bank om det er muligt.
Der må være nogle eksperter der kan hjælpe. |
||
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Et forslag: slet app'en, og installer den igen. Aner ikke om det hjælper ...
|
||
/zemo/
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Så sletter man jo alt. Det tror jeg heller ikke min kone ønsker.
|
||
Thorvald. |
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Fordi min kone synes det generer at have stående i aktivitetslisten, bl.a. fordi hun aldrig kommer til at sende penge til vedkommende igen.
|
||
Thorvald. |
||
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
90% af dem du sender penge med MobilePay kommer du da aldrig til at handle med igen, hvis du er sådan nogenlunde aktiv på brugtannoncerne? Du kan jo eller ikke slette en linje på dit kontoudtog fordi du synes den er grim...?
|
||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
||
Thorvald
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tja - det kan du selvfølgeligt sige. Men nu bruger min kone det vist nærmest udelukkende til at sende og modtage penge fra / til veninderne. Det ene tilfælde var fordi hun prøvede at bruge mobilepay til at betale noget mad i en pølsevogn og det virkede så ikke.
|
||
Thorvald. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |