|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 17-Januar-2006 kl. 10:45 |
Jeg har efterhånden rodet så meget rundt med kanalsøgninger at der nu ligger ca 150 kanaler og roder rundt. Er der nogen der ved hvordan man sletter alle kanaler og får startet på en frisk. Jeg har prøvet at fjerne flueben og valgt clear all, genstartet maskine osv. uden held
|
|
![]() |
|
Silvertek ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2006 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Kør kanal setuppet igen?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hey yes!! Det vil jeg prøve. Spøg til side, det er gjort utallige gange, derfor problemet. Når man kører et nyt setup ser det ud til at de gamle kanaler fortsat spøger, derfor skrev jeg også at jeg har prøvet Clear All. Jeg har sågar underholdt programmet med at jeg var fra Algeriet og havde postnummer 12345 (det kunne den sjovt nok ikke finde en EPG til). Det hjalp lidt, der blev renset ud til ca. 49, dog irellevante kanaler. Da jeg så forsøgte med den rigtige opsætning (Danmark, 2970) så havde jeg igen 149 kanaler på listen! Nu har jeg hentet et "gammelt" image ind hvor der kun er 9 kanaler, men det irriterer mig at jeg ikke kunne finde en måde at komme tilbage til "scratch" uden en restore af et image Nogen der har en god ide? |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Kan du ikke bare resette MCE inde fra Settings og køre kanal setup igen? |
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
|
panch ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
Hey, Du henter Media Center Configuration Reset fra http://www.salloway.org.uk/MediaCenter/util/ . Den fjerne alle konfigurationer ret effektivt. |
|
![]() |
|
![]() |
#Palmolive Jeg prøvede at være lidt sakastisk over for SILVERTEK,idet jeg jo netop skrev at jeg har prøvet at køre clear al, etc. Så skrev jeg at problemet var at der kom flere kanaler når jeg resatte MCE og kørte kanal setup! Nu foreslår du at jeg resetter MCE og kører kanal setup! jeg ved ikke om andre har problemet, men jeg vil nu prøve løsnignen som panch har sendt mig. Jeg skal bare lige tage et image i morgen af maskinen så jeg kan komme hurtigt tilbage til noget der virker (WAF er vigitgt!) |
|
![]() |
|
Palmolive ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
Jeg har selv brugt det utility som panch reklamerer for, da min guide var blevet corrupt og gav nogle underlige fejl. Den virker helt fint - og nu har jeg efterhånden installeret MCE så mange gange at kanalsetup og sortering (og programmering af diverse serier) kan klares på under en halv time... :o)
|
|
Samsung 52M87, H3126 | Denon DVD-3800BD (kodefri), AVR-4308 | Marantz SA-11S2 | Zune 80GB, ZuneHD 32GB
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |