recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan slippe af med Bing?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan slippe af med Bing?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan slippe af med Bing?
    Sendt: 06-Juni-2014 kl. 07:02
Hej.

Af en eller anden mærkelig grund, så er der lige pludselig Bing og pling ;-)  når jeg åbner "ny fane". Jeg plejer at have Google som ny fane side. Jeg kan ikke se at der er noget forkert i indstillingerne til Google Chrome og jeg kan ikke finde Bing i oversigten over programmer som man kan fjerne. Hvordan slipper jeg af med den? Jeg har også læst lidt på denne side, men jeg synes ikke lige det giver mig noget.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 07:29
gå i administrer søgemaskiner og fjern bing helt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 07:34
Hmmm - mærkeligt - det hjalp ikke. Det lød ellers som en god idé.  Smile

Thorvald.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 08:33
du kan altid prøve dette program til at scanne din pc med
MalwareBytes
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 08:34
I den oversigt du viser på dit billede, prøv at gå ind under "Åbn en bestemt side eller en række sider". Klik på "Angiv sider".
I denne undermenu, skriv www.google.dk

M.v.h.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 08:45
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

I den oversigt du viser på dit billede, prøv at gå ind under "Åbn en bestemt side eller en række sider". Klik på "Angiv sider".

M.v.h.

Det har jeg gjort - der er kun angivet google, ikke andre sider.

Thorvald.
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

M.v.h.

Det har jeg gjort - der er kun angivet google, ikke andre sider.

Du kan prøve at afinstallere Chrome, og geninstallere.
Jeg mener den spørger på et tidspunkt om man vil bruge Google som søgemaskine eller noget i den dur.
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2011
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2014 kl. 10:15
Du skal se under "Udvidelser": slet alle de udvidelsesprogrammer du ikke selv har bedt om. Bing eller en eller anden search-agent er sikkert blevet indtalleret sammen med et andet program.

Jens
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2014 kl. 13:44
Det lykkedes mig at blive af med den ved at afinstallere Chrome. Men så opdagede jeg at den også blandede sig på Internet Explorer. Så jeg afinstallerede og slettede et par ting, som jeg ikke lige kunne nikke genkendende til. Hvorefter jeg installerede Chrome igen og nu er det som det skal være.

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2014 kl. 13:53
Det er noget det lægger sig under programmer/funktioner.

Jeg har prøvet det et utal af gange og det sker hver gang man har downloaded et eller andet.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2014 kl. 14:04
Ja, jeg fandt også et eller andet under "programmer/funktioner". Jeg kunne ikke finde Bing, men fandt noget andet som jeg ikke synes jeg kendte og fjernede det.

Thorvald.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu