recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan slipper jeg for Win 10 opgraderingsflaget?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan slipper jeg for Win 10 opgraderingsflaget?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10476
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan slipper jeg for Win 10 opgraderingsflaget?
    Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 18:32
Jeg har opgraderet min Win 7 PC til Win 10 og herefter lavet en clean install af Win 7, da jeg ikke ønsker Win 10 på nuværende tidspunkt. Jeg får dog stadig opgraderingsflaget og de konstante påmindelser om at opgradere til Win 10.

Min Win 8.1 PC har jeg ikke opgraderet. Når jeg søger på Windows Update er den eneste opdatering der dukker op Win 10 opgraderingen og ingen opdateringer til Win 8.1.

Er alt dette normalt, eller hvordan slipper jeg for de irriterende påmindelser en gang for alle, og igen får mulighed for at downloade opdateringer til Win 8.1?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Flmr77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flmr77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 20:32
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu