|
Hvordan slipper jeg for Win 10 opgraderingsflaget? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 18:32 |
Jeg har opgraderet min Win 7 PC til Win 10 og herefter lavet en clean install af Win 7, da jeg ikke ønsker Win 10 på nuværende tidspunkt. Jeg får dog stadig opgraderingsflaget og de konstante påmindelser om at opgradere til Win 10.
Min Win 8.1 PC har jeg ikke opgraderet. Når jeg søger på Windows Update er den eneste opdatering der dukker op Win 10 opgraderingen og ingen opdateringer til Win 8.1. Er alt dette normalt, eller hvordan slipper jeg for de irriterende påmindelser en gang for alle, og igen får mulighed for at downloade opdateringer til Win 8.1? Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt lidt forskellige guides til at fjerne win 10 opgraderingsflaget.
Mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |