|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Scubaghost ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Sted: Norsjælland Status: Offline Point: 1178 |
![]() |
||
Ps.: Fedt du gider hjælpe
|
|||
![]() |
|||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2037 |
![]() |
||
Jeg er stadig ikke hjemme, og kommer det ikke før mandag, så jeg kan give dig en hands-on vejledning fra min egen maskine her fra arbejdet. Men jeg kan da i det mindste finde ud af at bruge en søgemaskine på dine vegne, og fandt bl.a følgende meget pædagogiske links http://www.youtube.com/watch?v=2mKI7ZHfNEA&feature=player_embedded#! http://www.youtube.com/watch?v=QN5-Ogxq4oA&feature=related .Som gennemgår de mest gængse trin og faldgruber. Her efter deles de filer der nu engang er en del af media playerens library. Så det er altså muligt at du yderligere skal tilføje de aktuelle mapper (og filtyper = MTS/M2TS) til media playerens library du vil benytte, særligt hvis du benytter andre mapper end library'ets eksisterende default mapper. Så det er altså først i det øjeblik at *.MTS/*.M2TS filerne er en del af media playerens library og valgbare direkte i Media Playeren på PC'en at de også er delte med PS3'eren og det øvrige du godkender til det på dit netværk. Det kan tage media playeren nogle minutter at scanne og indexere de nye mapper før de bliver delt - Tænd og sluk PS3'eren hvis indexering ikke var færdig da du begyndte at browse mapperne. Mere? --> http://www.google.dk/search?hl=da&client=firefox-a&hs=jso&rls=org.mozilla%3Ada%3Aofficial&channel=s&q=media+sharing+windows+media+player+12&aq=0&aqi=g1&aql=&oq=media+sharing+windows+media+player+&gs_rfai= Redigeret af TBC1 - 25-Juli-2010 kl. 05:17 |
|||
![]() |
|||
CiscoTech ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
||
PS3 Media server virker super til det
http://code.google.com/p/ps3mediaserver/ eller kan PS3 afspille det format direkte ved via kortlæseren eller fra usb disk |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvor er det fedt, - nu virker det sg. som jeg havde forstillet mig.. Jeg var ikke klar over, at man skulle installere et program på sin PC.. Ja, - det er på det niveau
![]() Og det er godt, for jeg kan jo ikke sætte noget i kortlæseren eller bruge en USB disk, da der er størrelsesbgrænsninger på FAT32..
Så det er bare KANOOOOOONN. Mange tak til jer allesammen.
Sidste ting..
![]() ![]() ![]() Men endnu engang 1000 tak. Jeg er meget taknemmelig. Go´ søndag
|
|||
![]() |
|||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2037 |
![]() |
||
Man behøver ikke at installere et program på sin PC, men det er den nemme måde hvor andre så at sige har levet en pakke med de rigtige indstillinger, og dermed har gjort arbejdet lettere for en. Hvis man selv har svært ved at konfigurere sin PC er det således også den rigtige måde at gøre det på. Godt at høre du har fået det til at fungere
PS3 Mediaserver softwaren er udelukkende kompatibelt med styresystemerne Windows, Linux og OSX. Redigeret af TBC1 - 25-Juli-2010 kl. 16:49 |
|||
![]() |
|||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
||
Det ved jeg ikke om du kan installere på din NAS, men burde ikke være nødvendigt, da den er lavet til at kunne streame til PS3, bare du laver de indstillinger under mediaserver som beskrevet i manualen.
|
|||
![]() |
|||
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
||
På din nas går du ind under menupunktet "Streaming services", og der vælger du at aktivere "UPnp AV".
Når det er gjort, skal dine filmklip ligge i den folder der bliver lavet til film. Sandsynligvis "Movies".
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jamen nu kan jeg ikke finde ud af at komme ind på min NAS. Måske skal jeg resette den?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Du skal vel bare skrive dens IP i browseren?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan ikke huske den. Det må være varmen..
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Se hvilken ip din NAS har fået tildelt har inde i din routers table (hvis du ellers kan huske at få adgang til routeren)
Routere har typisk ip adressen: 192.168.0.1 og enheder på routeren oftest adresser i retning af 192.168.0.[xx]
Du kan i hvertfald altid finde din routers adresse ved at køre "cmd" og instaste "ipconfig" og læse adressen for "standard gateway" Redigeret af TBC1 - 25-Juli-2010 kl. 17:25 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |