|
Hvordan tilslutter jeg mine højttalere?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2016 kl. 14:18 |
Hej.
Jeg er ikke en ørn til min forstærker, og tror at jeg har tilsluttet mine højttalere forkert, og ønsker dertil lidt hjælp. Jeg vil gerne have 5.1 Surround Der er disse tilslutninger: Front A Front B Center Surround Surround Back Mine Fronthøjttalere har jeg tilsluttet til: Front A Min Centerhøjttaler har jeg tilsluttet til: Center Men hvor skal jeg tilslutte mine Baghøjttalere?? Surround Surround Back |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1706 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De skal tilsluttes to surround. Surround back er til de to sidste i 7.1.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak
![]() |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |