|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Sæt en recorder til aux scart stikket, så kører det.
Håber ikke du har mange timer liggende, for det tager 1 time at overføre 1 times optagelse.
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
I nærheden af antennestikket og strømstikket skal der være en AUX udgang. Det er denne du skal benytte. (hvis den ikke er der , beklager jeg)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
Jamen der er tre scartstik, ligesom her på den øverste, men som jeg ser det, er alle inputs (der kommer umiddelbart ingen signal UD, når jeg tilslutter min optager).
Til gengæld er jeg ret sikker på at den interne harddisk går via scart og ind i scart 1 (længst til venstre på tegningen), så det er jo nærliggende at tage signalet fra dét scartkabel. Desværre er der ikke scart ind på min optager og jeg har nu været rundt i det halve Vejle for at finde et hunscart => phono uden held.
![]() |
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
Se evt. min blog med brugertest og anmeldelser af TV, lyd og gadgets her :] |
|
![]() |
|
Carsten J ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
AUX scartstikket sidder ikke i System 3, men i et sidepanel. Hvis du finder strømkablet, finder du også dette ekstra scartstik. Set bagfra sidder det i venstre side når du vipper BeoSystem 3 ned.
|
|
![]() |
|
Kenneth Lund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
![]() |
JUHU!!!!! Fundet!
Men: selvom jeg nu har sat kablet til der, kommer der ikke noget signal. Kablet virker fint - har testet det på en anden kilde - men måske man skal fortælle fjernsynet at den skal sende ud på AUX porten?
|
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
|
![]() |
|
Carsten J ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Hentet fra manual:
Sådan kopierer du en optagelse ...
> Tryk på V MEM og derefter på Menu for athente den indbyggede harddiskoptagers hovedmenu frem. HARD DISC CONTENT er allerede fremhævet. > Tryk på GO for at hente menuenfrem. > Tryk på pil ned for at fremhæve den optagelse, du vil kopiere. > Tryk på den grønne knap for at hente menuenEDIT frem. > Tryk på pil ned for at fremhæve EXTERNAL COPY, og tryk derefter på GO.Hvis den eksterne videobåndoptager er et Bang &
Olufsen produkt, eller hvis du har en Bang & Olufsen DVD Controller, vil fjernsynet starte den eksterne optager og afspille den valgte optagelse fra begyndelsen. Ellers skal du tænde for den eksterne optager og igangsætte optagelsen manuelt. Hovedmenuen vises kort på skærmen med meddelelsen EXTERNAL COPY IN PROGRESS samt en angivelse af den resterende tid. Efter et par sekunder vises den igangværende optagelse. Det kan være du skal slå udvidet indstillinger til i menuen. |
|
![]() |
|
![]() |
Sådan - så kører det - jeg skulle lige igennem Carstens forklaring først.
Der kommer ikke noget ud på AUX før man vælger en bestemt optagelse og "eksporterer" den. Super duper - tak for hjælpen til jer alle!
|
|
Mvh Kenneth WedMore Lund
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
hmm. godt så.!
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |