recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan tyverisikrer I?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan tyverisikrer I?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
m_nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan tyverisikrer I?
    Sendt: 09-Februar-2006 kl. 21:33

Hvordan tyverisikrer I jeres TV, anlæg osv.?

Har et vennepar som er blevet bestjålet for 2. gang på et år. Så kommer man jo selv til at tænke på bedre tyverisikring, hvis uheldet skulle være ude.

Bolter/lænker I tingene fast?

Til top
John G J Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 22:41

Min erfaring siger mig at det ikke kan betale sig at sikre sine ting med kæder, lænker osv......  Det er grimt..... og hvis tyvene ikke kan få tingene med hjem...kan de altid ødelægge dem...

Sørg for at anskaffe dig en alarm til dit hjem....Falck eller lign...Det virker ...

Sørg for at have en god forsikring..hvis du har dyre ting...du kan låne en "graver pen" af dit forsikringsselskab, så kan du mærke dine ting..så er det svære at sælge videre...

Husk det er kun materielle ting...det kan erstattes.

Jeg ved godt det er lidt kynisk sagt...men det er meget rart at få en ny model betalt af forsikringsselskabet...specielt når dine apparater trænger til udskiftning pga den teknologiske udvikling  Skrevet lidt i spøg...

john

Pioneer PDP-435fde

Pioneer DVR-440H-K

Pioneer VSX LX51

PS-3

JAMO SW 303E

JAMO 8 Series

APPLE TV
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu