recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvordan udskriver jeg sms fra iphone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvordan udskriver jeg sms fra iphone

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
michael79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvordan udskriver jeg sms fra iphone
    Sendt: 10-Februar-2012 kl. 13:15
Hej

er der nogle der ved hvordan man udskriver sms fra ens iphone 4s. jeg har en del sms hvor jeg bliver truet og i den duer..jeg kan ikke find det ind i Itunes

mvh michael
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 13:21
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:27
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 17:16
ok. tak
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2012 kl. 18:15
du kan også kopire text, fra sms beskæder   hold finger over besked og tryk koper... der after kan du "set in" tex i din mail eller notes... der kan du liste alle beskeder og sende til din  mail og printe derfra....
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér michael79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2012 kl. 12:16
hej jeg fandt progammet tansee iphone sms. det er meget letter end de ander måder.vis der rigtig mange sms.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu