|
hvordan udskriver jeg sms fra iphone |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2012 kl. 13:15 |
Hej
er der nogle der ved hvordan man udskriver sms fra ens iphone 4s. jeg har en del sms hvor jeg bliver truet og i den duer..jeg kan ikke find det ind i Itunes
mvh michael
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 10 ![]() -- ![]() Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 11:27 |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
ok. tak
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
du kan også kopire text, fra sms beskæder hold finger over besked og tryk koper... der after kan du "set in" tex i din mail eller notes... der kan du liste alle beskeder og sende til din mail og printe derfra....
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
hej jeg fandt progammet tansee iphone sms. det er meget letter end de ander måder.vis der rigtig mange sms.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |