recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan virker boxers flex?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan virker boxers flex?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nigo Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 163
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan virker boxers flex?
    Sendt: 07-November-2009 kl. 14:44
Hej

Til trods for at vi skriver d. 7/11 har jeg stadig adgang til alle boxers kanaler. Kom for sent med at vælge de 8 jeg ønskede tilbage i oktober, men går ud fra at de på et tidspunkt slukker for dem jeg ikke betaler for...men hvordan foregår det?

Sender de mig et nyt kort hver gang jeg vælger kanaler eller kan de sende en softwareopdatering til mit specifikke kort over sendenettet?
Til top
bissemanden Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2009 kl. 14:48
nej jeg mener at man må skifte kanaler ud i pakken en gang om måneden,så når man har bestilt skulle det gå automatisk da de er sort skærm på dem du ikke abboonerer på,bliver de så aktiveret ,og de andre går i sort.
vil jeg tro.
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2009 kl. 15:56

lukning af kanaler sendes igennem DVBT nettet, via nogle EMM koder som tilhører dit kort, og de vil så aktivere hvilken pakke/r du har adgang til.

Hvis du bruger CA modul fra boxer, kan du nok på tv gå ind i en CI menu funktion og få en oversigt over de aktuelle pakker og hvornår disse stopper og skal fornyes.
 
pt siger den at vi har pakke1 (fuld pakker) som åbner alle kanaler indtil d. 1-12-2009 , så er det jo helt fint.
 


Redigeret af pendec - 07-November-2009 kl. 15:57
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu