|
Hvordan virker pioneer vsx 921 |
Besvar |
Forfatter | |
kgndksv
Ny bruger Oprettet: 25-Januar-2012 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:07 |
Jeg har købt en Pioneer vsx 921 og et sæt Dali Sensor 1
Jeg har tilsluttet højtalerne til front udgangene og tilkøblet min tlf via phono til jack i front indgangen "Video 2" Men der kommer ikke noget lyd ud...??
Er der nogen der kan hjælpe mig hvordan lortet virker?? :-)
Er der nogle bestemte knapper jeg skal trykke på på fjernbetjeningen?
Jeg er helt grøn indenfor Hifi, så beklager mit sikkert pinlige spørgsmål...
|
|
kgndksv
Ny bruger Oprettet: 25-Januar-2012 Status: Offline Point: 10 |
Funktioner
Tak(0)
|
Arhh... Skulle bare tilslutte til netværket og lave en lyd test med de medfølgende software på min PC...
|
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Funktioner
Tak(0)
|
vil sige at som helt grøn inden for hifi, var det måske ikke det smarteste køb, da den er ret teknisk, og ikke bare er "plug n' play" ;) men det da altid noget du fik det til at virke! men tag og læs din manual godt igennem, og få brugt den medfølgende microfon til at sætte det op.
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |