recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan virker pioneer vsx 921
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan virker pioneer vsx 921

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan virker pioneer vsx 921
    Sendt: 27-Januar-2012 kl. 22:07
Jeg har købt en Pioneer vsx 921 og et sæt Dali Sensor 1

Jeg har tilsluttet højtalerne til front udgangene og tilkøblet min tlf via phono til jack i front indgangen "Video 2" Men der kommer ikke noget lyd ud...??

Er der nogen der kan hjælpe mig hvordan lortet virker?? :-)

Er der nogle bestemte knapper jeg skal trykke på på fjernbetjeningen?

Jeg er helt grøn indenfor Hifi, så beklager mit sikkert pinlige spørgsmål...

Til top
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Januar-2012
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 18:19
Arhh... Skulle bare tilslutte til netværket og lave en lyd test med de medfølgende software på min PC...
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 22:23
vil sige at som helt grøn inden for hifi, var det måske ikke det smarteste køb, da den er ret teknisk, og ikke bare er "plug n' play" ;) men det da altid noget du fik det til at virke! men tag og læs din manual godt igennem, og få brugt den medfølgende microfon til at sætte det op.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu