|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det er vel ikke så svært at bevise. Åbn pakken og se at der ligger en kvitering. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
bxtc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Uden at være helt sikker på det, tror jeg det er ulovligt
at åbne pakken af andre.. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Tolderne må...
|
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() |
hvordan er det så med strøm stik osv ? skal man se efter noger der ?
jeg har pr fundet en onkyo 906 til ca 9000 dk den koster 16000her hjemme :) |
|
![]() |
|
mikkelfrost ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1192 |
![]() |
har fundet den (906) i usa for 8000 kr . hvad kommer det til at koste at få den hjem ?
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Hvis den ikke har en universal 100-240V 50/60 Hz strømforsyning, skal du lige checke prisen på en 230V->110V konverter som kan klare det antal watt som din enhed skal bruge. De billige til 100-200 kr kan som regel kun klare 40-50W, fint nok til en Blu-Ray afspiller, men langt fra nok til en surround receiver. Det er nævnt tidligere i tråden. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Hvis man absolut vil købe noget i USA og man ikke vil betale postdanmark for besværet med gebyrer af told og moms behandlingen kan man benytte www.shopusa.com www.shopusa.com tager sig af tolddeklerationer og alt det der, samt sørger for at det bliver sendt fra dem til din adresse. Det kan også være en fordel da nogle firmaer ikke sender uden for USA. Du får en fysisk adresse hos ShopUSA som du beder forhandleren sende til og ShopUSA sender så derfra til dig. På www.shopusa.com kan du også se hvad det kommer til at koste ialt for det du køber ower there. Redigeret af bomndk - 03-September-2009 kl. 15:30 |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() |
Spændende service du fandt der. Har du prøvet at benytte shopusa eller kender nogen som har prøvet? |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Jeg har en effektforstærker på vej hjem fra USA via ShopUSA. Den er ikke ankommet endnu, men jeg kan se at den lige er blevet leveret til dem i Virginia, og de forventer at jeg har den d.14/9. Alt er gået rigtig let, og med god information fra både Emotiva (Forhandleren) og ShopUSA. Så |
|
![]() |
|
![]() |
Nej jeg har ikke haft lejlighed til at bruge dem endnu. Jeg faldt over et par artikler som omtalte ShopUSA meget rosende så jeg vil ikke umidelbart have betænkligheder ved at bruge dem. |
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
hej bxct. først " tillykke" med dine e bay køb som er gået gennen toldvisitering, men som udgangspunkt kan man ikke modtage gaver fra et firma, de skal fortoldes med mindre indholdet ikke overstiger 80kr så den med afkrydsning i "gift feltet" er ikke nogen sikkerhed for frigivelse af forsendelse. og selfølgelig må vi åbne pakkerne, sålænge der er toldere tilstede, jo det er lidt ærgeligt at der så samtidig kommer et regnings gebyr oveni. men held og lykke. mvh ole post |
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |