|
Hvorfor er TV3 ikke gået over til HD |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, de har HD, men har de ikke en meget lav bitrate ift. eks. CanalPlus, så det næsten kan være ligemeget. Men jeg tror nu det kommer inden for et år. Hvis de hoppede på rent HD med den teknologi de har idag ville de også få skovlen under mange cardshare pirater (ikke alle ved jeg).
MVH
|
|
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
Står for min egen regning, kassetænkning. Der skal ikke investeres for meget, men alligevel nok til, at Viasat fremstår som med på noderne.
Canal Digital tilbyder alt inkl. HD kanaler ( der oven i købet sender HD materiale ), Multiroom, boks med HDD recorder osv. Der findes 2 priser, med og uden film kanaler. Eksempler på kassetænkning. Viasat tilbyder da også HD, 49 kr. ekstra om måneden. Og udvalget er ved gud ikke stort, selv kvaliteten minder mest om SD. Viasat tilbyder da også en boks med HDD recorder, skal den optage, 49 kr. ekstra om måneden. Vil du have tv i flere rum, ih ja er da rart, 800 kr. ekstra om året pr. rum. Jeg er faktisk imponeret over, at det er gebyrfrit, at bruge remoten til boksene.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
Deres centrale VHS-maskine kan ikke køre i HD
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
Men kan håbe at DR2, sammen med DRK får lidt af bitraten når DR's nye kanalsammensætning går i luften i 2013.
|
|
![]() |
|
Laust ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2012 Status: Offline Point: 5 |
Uforståeligt at de fleste ikke er gået over til HD, men da jeg kun ejer et fjernsyn som kan vise 720p og ikke har -C tuner er jeg desværre lidt ligeglad, så længe at de ikke flytter kanalerne. Eksempelvis betaler jeg i dyre domme til Canal9 som jeg ikke kan modtage da de kun sender digitalt.
|
|
![]() |
|
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
Så kør da i Harald Skrald og køb en DVB-C boks.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |