recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor hader så mange SW: The Last Jedi?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor hader så mange SW: The Last Jedi?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Online
Point: 6068
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor hader så mange SW: The Last Jedi?
    Sendt: 12-December-2019 kl. 18:33
Nu er det snart tid til Star Wars i biografen igen
Jeg har undret mig over, hvorfor så mange virkelig hader The Last Jedi
Den er da klart bedre end episode 1 til 3
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2019 kl. 19:43
Nu skal der så heller ikke mege til at gøre noget bedre en den omkang gylle  de 3 var
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2019 kl. 14:02
Personligt hader jeg den (samt The Force Awakens) fordi de begge understreger, at de nye film blot er remakes, hvor man har byttet lidt rundt på siderne i de originale storyboards.

(EDIT - og at dømme efter anmeldelserne er The Rise of Skywalker også blot mere af noget, vi allerede har set før - øv!)


Redigeret af jacobe - 20-December-2019 kl. 00:28
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 07:08
Jeg kan dårligt sige jeg hader den, da jeg ikke har set den.

De sidste 4-5  film har jeg glædet mig til, men de er hver gang blevet set med en tiltagende skuffelse. Det univers er for mit vedkommende et overstået kapitel. Det er ikke så meget at komme efter, og der prøves blot at leve højt på de 3 første film.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 09:50
Det er den 8. film i serien. Jeg kan godt lide den og synes personen Rey tilfører meget godt til en vellykket actionfilm. Glæder mig til den næste.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

... synes personen Rey tilfører meget godt til en vellykket actionfilm.

Må jeg spørge, hvad det er du syntes hun tilfører?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

... synes personen Rey tilfører meget godt til en vellykket actionfilm.

Må jeg spørge, hvad det er du syntes hun tilfører?
Jeg synes da hun er lækker.
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 10:24
Jeg synes de 3 nyeste film er de bedste i hele sagaen.

De gamle var da søde, men selv set med nostalgiens tågede øjne, så er de ikke bedre film end de nye.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 11:31
Jeg kan godt lide TLJ.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 11:52
Jeg elsker de to nye. Folk der kalder den nyeste trilogi den værste af trilogierne har roterende fis i kasketten.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 11:58
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg elsker de to nye. Folk der kalder den nyeste trilogi den værste af trilogierne har roterende fis i kasketten.

Åhhhja ... Naiera, som vi kender ham, generaliserende og provokerende som altid.

Det skulle være obligatorisk på forums, at alle indlæg som udtrykker en holdning, skal indledes med "jeg synes, at ..."
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2019 kl. 12:55
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu