|
Hvorfor hader så mange SW: The Last Jedi? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Så må jeg spørge hvad det er du hader ved den nye trilogi?
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
||
Hej , jeg synes at de 3 første film er klart de bedste. Alle de nyeste er simpelthen uden charme , og halv dårligt skuespil/skuespillere. Ifgl IMDB , ja så får de 3 gamle film altså også markant bedre ratings, end alle de nye...
MVH |
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
||
Men som så meget andet , ja så er det jo nok aldersbetinget. Tror vi er mange der forherliger de ting vi hørte og så som unge , det gør jeg nok også selv...Har det på samme måde med fex James Bond...
MVH |
|||
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
||
Jeg er godt oppe i 50'erne og kan bedst lide både de nyeste SW film og de nyeste JB film med Daniel Craig. Bliver oftest skuffet (med undtagelser) når jeg genser film fra min ungdom, som jeg husker som gode.. Sådan er vi - heldigvis - så forskellige
![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
||
Deschain,
Jeg er godt nok ikke fyldt 50....... Men jeg deler dit synspunkt, ikke mindst med Bond filmene. Og så var hele familen for øvrigt i Hammel bio fredag aften for at se starwars. Fin film, ikkenoget mesterværk, men vi var underholdte. Episode 4, 5 og 6 var mesterværker i sin tid, i dag er de sådan mere la la. Klaus
|
|||
![]() |
|||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
||
Læs tråden forfra, så får du svaret.
|
|||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|||
![]() |
|||
Da_Nizzel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2016 Status: Offline Point: 2 |
||
Jeg kan rigtig godt li det univers som de lavede i de originale film (E4-6). Jeg kunne også godt li det som J. J. Abrams fik opbygget i The Force Awakens. Men Disney gav alt for meget kunstnerisk frihed til Rian Johnson og der var ikke nogen rød tråd i handlingen. Så da Rian Johnson ville skrotte den gamle historie og fokuserede mere på flotte scener end en god handling, så gik det helt galt for Star Wars og især humoren var virkelig skidt !!!!
Man skulle mene at de havde alle muligheder for at lave nogle fede film, når bare titlen kan sælge millioner af billetter, de har allerede universet bygget og de har haft masser af år til at komme med nogle fede historier og en masse bøger de kan trække inspiration fra. Jeg har ikke fået set The Rise of Skywalker endnu og var det ikke for J. J. Abrams, så havde jeg ikke set den før andre købte filmen, for Disney har virkelig ødelagt den serie. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |