|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wt08 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-April-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 29-April-2011 kl. 19:28 |
Hej!
Jeg har et sony fladskærms-tv (Bravia KDL-32V4500). Jeg har signal gennem You See, og har betalt for den store pakke i mange måneder. Jeg har dog på intet tidspunkt kunnet modtage digitalt signal. Jeg har ringet til You See, men de har ikke kunnet forklare mig hvorfor. Er der nogen her der har en ide om hvad problemet kan være? Jeg har forsøgt at følge manualen, men i rigtig mange tilfælde står der på fjernsynet "funktionen ikke tilgængelig", når jeg kommer ind på noget der har med digitale funktioner. En ting er jeg kommet til at tænke på: Jeg har aldrig modtaget noget kort fra You see til at sætte i fjernsynet, kan det være problemet? Og hvis det er problemet, er det så mig der har gjort en fejl ved ikke at spørge om kortet, eller er det You See der har begået en fejl? Håber I kan hjælpe mig. mvh Robert
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Søger du med den relevante Tuner, og har du indtastet netværksnummer. Det kan være, at der skal indstilles til Sverige eller Finland, før Kabel Tuneren kan bruges.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Nej det kan det ikke. Der skal kun bruges kort, hvis man abonnerer på ekstra kanaler. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
![]() |
Ved det fjernsyn skal man (tåbeligt) vælge mellem DVB-C og DVB-T (kabel eller antenne) lige efter man har valgt land. Det står under punkt 8 på side 7 (i den engelske manual).
Husk at med digitale signaler er kabel og antenne helt forskellige signaler - helt forskellige.
Lars
![]() |
|
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |