|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
frostkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 80 |
![]() |
||
download via torrentz |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12347 |
![]() |
||
Det er det lige netop! Så godt som ingen dvd'er derude har haft et 1,5 mbps DTS spor, og 'Core' delen fra DTS-HD er derfor en anseelig opgradering i lydkvalitet. |
|||
![]() |
|||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
||
hva chip sidder der i ps3, en reon chip. eller er det grafikkort der klare opgaven,,!!
|
|||
![]() |
|||
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
||
Det er jo software emuleret vha. Cell chippen. |
|||
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|||
![]() |
|||
Yoshimura ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
||
frostkongen: Taler vi om lovligt download her? |
|||
![]() |
|||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
||
Hey er PS3 bedre end samsung b1200 som har reon chip, skulde ha købt den men nåede ikke over måstregen...,-)
og er bd , uk releses region 2, og kan de måle sig med us releses priser.! Redigeret af henrik-t - 05-Januar-2008 kl. 16:04 |
|||
![]() |
|||
frostkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Status: Offline Point: 80 |
![]() |
||
ja selvfølgelig.. |
|||
![]() |
|||
ARTISTEN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
||
PS den larmer og bruger meget strøm- derfor!! |
|||
![]() |
|||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
||
Jeg har haft en PS3 og skiftede fordi den larmer som en støvsuger.....
![]() |
|||
![]() |
|||
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
||
Det er næppe muligt at downloade Spiderman eller Pirates i BD format nogen steder. Vi taler om film der fylder ca. 20 GB eller mere. Og selv om det var, skal man lige hoste 4k+ for et brænder drev. Derefter er det 100+ per medie. Jeg synes, det største problem ved de film, der loves, er, at de er nærmest forhistoriske. Havde det været et gavekort på x nyheder eller y udlejninger hos Blockbuster, så havde jeg været anderledes tændt. |
|||
Kuro
|
|||
![]() |
|||
Abaddon ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
||
Det Frostkongen taler om er 100% ulovligt, han sagde selv at man skulle downloade det via torrents og der er ikke nogle filmselskaber der tilbyder deres film via torrent og slet ikke de titler han taler om, det han opfordrer til er ulovligt
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
jeg kan fortælle dig jeg har set dem på nettet, og ja de fylder det som en normal Bd / HD gør men somregl har jeg set dem uden ex matriale, og nej du skal ikke brænde dem, ikke hvis du harhardwaren til at afspille dem directe fra din HTPC. men at dl sådan en sag, det tager sku da langtid, og jeg køber dem osse hellere, for hvor mange kan man aligevel lægge ind på en harddisk, og med virus fare osse at iberegne.. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |