recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor kun sorte BD brændere ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvorfor kun sorte BD brændere ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor kun sorte BD brændere ?
    Sendt: 07-Februar-2010 kl. 03:29
Nu har jeg browset alle de Danske computer webshops igennem og ditto også kigget på edbpriser.dk for at se hvor langt ned i pris af de BD brændere efterhånden er kommet.
De er da kommet faktisk ret langt ned i pris iforholdet til de første de præsenterede, men der er ikke een eneste af dem jeg gidder at købe, ganske enkelt fordi de er alle sammen er i farven sort!

Hvad er der sket med den standard modehvide eller lys grå farve at brænderne ellers havde ?
Jeg vil skutte hen og knalde en sort brænder i et tower der er modehvid/silver farvet, for det ser skutte for kønt ud, man vil jo helst have noget der falder ind i ens tower så meget så mugligt.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 08:25
fordi vi alle har gået og sukket efter at få sorte brændere generelt - der er flere sorte kabinetter i dag end der er hvide (beige eller offwhite eller hvad man nu har lyst til at kalde dem i dag)
Men hvem har dog et kabinet der er "modehvidt/sølv" farvet? - hvid og sølv går da efter min mening ikke lige i spænd sammen. er passer sølv og sort meget bedre sammen.
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2008
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 09:58
Før i tiden blev nogle brændere leveret med to fronter, en sort og en beige, så man selv kunne skifte. Er de tider ovre?

Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Oktober-2004
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 11:56
Giv den en hvid med spary.
Gjorde jeg selv da der kun fandtes beige og jeg ville have sort , brugte self sort spray.

The_Unforgiven
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2010 kl. 12:59
Eller folie fra Bauhaus/Silvan - så ryger garantien ikke.
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-December-2004
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2010 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af Allan Olesen Allan Olesen skrev:

Før i tiden blev nogle brændere leveret med to fronter, en sort og en beige, så man selv kunne skifte. Er de tider ovre?

Det er lige det, for det valg havde man ellers, det farve problem havde jeg eks. ikke da jeg købte min DVD brænder, for dengang kunne man sagtens få dem i 2 forskellige farver og det lige meget hvilken producent man valgte.

claus_jac: Hvid og sølv på et kabinets front passer faktisk pænt sammen, det drejer sig bare om hvordan man kombinerer de 2 farver rigtigt og ikke bare "slammer" farven på, som man gør ved mange andre tårne der er derude, som jeg anser for at være direkte horrible at se på i deres dårlige farve kombinationer.

Redigeret af Aspagilus - 08-Februar-2010 kl. 14:39
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu