|
Hvorfor lægger de ikke 4K skiver i graven? |
Besvar | Side <1234> |
Forfatter | |||
katbird
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
@RaGa_MuFFiN
“Netflix kan finde på at fjerne titler, det samme kan Apple gøre i iTunes, det står faktisk i deres retningslinier :-/ Det ville jeg personligt være rigtig træt af.” Hvis du har købt en film i iTunes forsvinder den ikke fra din konto ,selvom Apple fjerner den fra deres katalog. Er blevet diskuteret her Flatpanels |
|||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4449 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I må godt nok have noget dårligt internet - jeg oplever stort set aldrig problemer. Men kan være jeg er heldig.
|
|||
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12327 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Altså, nu har jeg aldrig haft en Blu-ray-afspiller der gik i stykker...
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Har læst tråden igennem . Og det eneste valide argument for fysiske skiver er - i mine øjne og ører - reelt den bedre lyd . Billedkvalitetetsforskellen mellem feks Itunes og fysiske skiver er i hvert fald synligt mindre end forskellen mellem TV live streaming , og YouSee kabel tv . Men folk der jagter den bedste billedkvalitet går selvfølgeligt også udenom TV streaming. . .
Mener forøvrigt ikke at bitraten på cloud baseret indhold er nær så vigtig , som på lives- treaming . . ? |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
Pede8000
Guld medlem Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2589 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
@Lennon, og det faktum at ikke alt er tilgængeligt i 4K på streamingtjenesterne ( i Danmark)
|
|||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
|||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Korrekt, at der også kan være et distributionsproblem . Er selv ramt,af at Planet Earth2 ikke er tilgængeligt på Itunes Er det forøvrigt stadig kun Itunes der tilbyder streamede 4k HDR film ? Ser her bort fra Netflix og andres egenproduktioner . |
|||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
RaGa_MuFFiN
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Google Play har ikke en sk*d i Danmark. Ellers var jeg blevet på den platform i stedet for at skifte til den mørke side (Apple) .
|
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Muligvis af samme grund som af man stadig kan købe LP
|
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Så google er på den lyse side? https://www.business.dk/digital/google-staar-til-eu-boede-paa-19-milliarder-kroner |
|||
RaGa_MuFFiN
Super bruger Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
I forhold til, hvad jeg har været vant til - så ja. :-)
|
|||
Besvar | Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |