|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
larsbue ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 21-Marts-2008 kl. 23:23 |
Er ved at blive skør, jeg mister hele tiden tv-signalet når jeg sidder og ser fjernsyn på mit mediecenter. Den bliver ved med at skrive intet tv-signal. Det er blevet meget være her på det sidste. Hvad har i af løsninger. Hjælp jeg er desperat |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er jo ikke til at svare på ud fra de oplysninger, der er jo ingen ting at gå ud fra, såsom er det Digitalt, Analogt, hvilken antenne, o.s.v. Så kom med nogle relevante oplysninger. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Er der "hul igennem", hvis du sætter antennekablet direkte i dit fjernsyn, altså uden om mediecentret?
Har du prøvet at opdatere driver til TV-kortet? |
|
![]() |
|
larsbue ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Maskinen jeg har er følgende amitech model 416tdc, så har jeg et selektorkort i. Men burde vel i realiteten virke uden. Har ikke så meget forstand på dette.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Du kan modtage DR og TV2 FTA, de øvrige kanaler kræver programkort. Umiddelbart kunne det tyde på et problem med afkodning. Eller et problem med Tunerkortet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Den gør det også med Dr og tv2 den gør det med alle kanaler. Ville det hjælpe at købe en ny tuner ? Hvis ja hvilken skal jeg så vælge. |
|
![]() |
|
mortenkn ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() |
Hvis din Amitech er købt med det tuner-kort du bruger nu, må de da have noget support/garanti
|
|
![]() |
|
![]() |
Ville bare høre om der måske var nogen der kunne fortælle hvad problemet var/er. Nu her til morgen havde jeg slet ikke noget tv-signal. Når jeg søger et signaludbyder siger den bare manuel opsætning digital. Den kan godt finde en masse kanaler.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Er det stofa eller TDC?
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
tdc
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |