|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() Sendt: 27-Oktober-2008 kl. 23:13 |
Hej, |
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Der kommer kun forsendelsesafgifter på
![]() |
|
|
|
![]() |
|
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Der er satema mange penge at spare...
Tænker på at købe receiver der - men nok plasma herhjemme. At sende en 42" så langt lyder risikabelt og uservicerbart. Eller hvad..? ![]() |
|
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Jeg valgte at købe mit TV herhjemme af samme årsag som dig, nemlig at et plasma er rigtig skrøbeligt.
Til gengæld købte jeg receiver og højtalere i Tyskland, og ja, der rigtig mange og spare ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan se du har en Onkyo. Er den let at bruge? |
|
|
![]() |
|
![]() |
Mener du tilslutning af udstyr, indstillinger og brugervenlighed? Hvis ja, så er den da ikke svære og bruge end andre produkter, og slet ikke når man først har vænnet sig til den
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Fandt dette link og man kan tydeligt se hvor let den er at bruge sidst i video'en - i hvert fald sammenlignet med Denon. |
|
|
![]() |
|
Bruger slettet ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1200 |
![]() |
Der er ikke noget i vejen for at handle i Tyskland, men der er få ulemper der er en god idé at være opmærksom på, hvor den vigtigste nok er reklamationen, hvis noget går i stykker, så skal den til Tyskland og det kan tage lidt længere tid end hvis det var indenfor Danmarks grænser, men oftest ikke mere end 3-5 dage ekstra.
Da min Plasma gik i stykker, var det paradoksale at reservedelen skulle hjem fra Tyskland, så var det jo lige fedt. Men, der er altid et men, tv og sikkert også DVD optagere ville jeg købe herhjemme, da der kan være marginale forskelle i modtageren i et tv og en optager som er rettet mod de enkelte lande ellers er stort set alt andet en standard, som jeg ikke ville være nervøs for at købe i et andet EU land. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |