|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() Sendt: 16-Januar-2011 kl. 22:46 |
||
Jeg går og tænker på om jeg skal bruge penge på et nyt tv, men jeg kan faktisk ikke finde en god grund til at skifte, det kan være i kan hjælpe mig lidt.
Jeg har et alfaview 37" deluxe LCD tv, det er tilsluttet en yousee boks med hdmi. Jeg syntes faktisk både lyd og billed er helt i top, men nu har jeg jo ikke rigtigt så meget at sammenligne det med. Jeg kan se at mit tv snart vil miste værdi da det kun har en analog tuner indbygget, er det på tide at sælge det og købe et helt nyt ? Hvad vil det gamle kunne sælges for ? Hvilke fordele vil der være ved at skifte tv nu ? Håber i har lidt gode råd. |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
||
Dit tv vil ikke "snart miste værdi". Det er væk.
500-1000 kr.
TV er generelt billige - også de gode. Er du glad for det du har, så behold det så længe det holder. Klaus |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
||
Der vil sikkert kunne opleves et kæmpe løft i billedkvaliteten. Alfaview havde jo et rygte med at opkøbe meget billige B paneler og sætte dem i luxusrammer, og sælge til gode priser
![]() |
|||
![]() |
|||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
||
|
|||
.....
|
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Familien havde for længe siden Alfaview Plasma, det var absolut ikke noget at råbe hurra. Vi skiftede ud med Philips 9831D, der var kæmpeforskel. Det er efterhånden med lidt god vilje, 4 år siden. Meget er sket siden da, kan man vist roligt sige. Du vil opleve et kæmpeløft i billedkvaliteten.
Nye fladskærme er jo også efterhånden proppet med alverdens features og funktioner. |
|||
![]() |
|||
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
![]() |
||
Hvis jeg så skulle skifte, hvilket tv ville i så anbefale mig at købe ? det skal være et i samme størrelse cirka.
|
|||
![]() |
|||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
||
Hvad er dit prisniveau?
Du kan f.eks. få Panasonic X20 37-42" til ca. 3500-4300 Kr. Panasonic G20 42" til omkring 6000-6500 Kr. Evt. Sony EX500 40" til lidt under 5000 Kr. Alle skærme som er væsentligt bedre, men der er flere. Måske du bør kigge på en 50". De kan købes til billige penge, og denne størrelse er efterhånden standard i mange stuer, i takt med udviklingen, og især HD. En god start er, at læse Flatpanels Tv-anbefalinger. Så kan du få en bedre idé til, hvilke skærme du bør kigge efter, og i hvilket prisleje. http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738 |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
||
Tror det er nemmere at du starter med at skrive hvad du vil bruge af penge. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |