recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor springer min Beo4 hver 2. radiost. over?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvorfor springer min Beo4 hver 2. radiost. over?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor springer min Beo4 hver 2. radiost. over?
    Sendt: 08-August-2015 kl. 12:26
Hej

Mine beo4 fjernbetjeninger springer hver 2. radiostation eller cd-nummer over. Hvorfor? Det gør alle, så det må være en indstilling på remoten eller beosound? Det er når jeg trykker op eller ned på navigationstasterne.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 08:52
Er problemet pludseligt startet ? Det lyder som om du har flere produkter, koblet sammen i link, som sender kommandoen videre rundt.
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 09:04
Jeg har været ved at samle sammen gennem div dba køb og har nu fået anskaffet et par fjernbetjeninger. Derfor kan jeg teste det med flere fjernbetjeninger og de gør alle det samme. Har pt. koblet en Beolab 2000 sammen med en Beosound 3000 via masterlink. Når jeg nærbetjener på både Beolab 2000 og Beosound 3000, så gør den det ikke. Men på alle 3 fjernbetjeninger gør den. Tænkte det må være Beosound 3000 som gør det. Kan man fabriksreset den?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 09:46
Det er fordi de ikke er bygget til at spille sammen. Begge har en IR modtager og begge vi, sende den modtagne kommando ud på masterlink, så din Beosound 3000 vil modtage fjernbetjeningskommando først direkte fra fjernbetjening og dernæst gennem masterlink fra højttalerne.

Prøv at sæt din Beosound 3000 i option 0, det kan muligvis løse det - men kun muligvis. Dine højttalere er beregnet til at være i et andet rum end radioen de er sluttet til

Alternativt dækker du ir modtageren af på enten anlæg eller højttaler.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 09:58
AHA. Tak Klaus, der gik lige et kæmpe AHA op for mig. TAK! :-)

Naturligvis, så bliver Beosound forvirret over dobbelt kommando. Jeg har lige testet hvor jeg tænde Beolab på knappen (således at beosound i teorien er slukket) og nu virker det uden spring. Hvor er IR-censoren på Beosound? Ved displayet og standby-pæren?

Mit setup er også kun midlertidigt, indtil jeg finder et sæt Beolab højttalere som er beregnet til Beosounden i samme rum. :-)
Til top
masterlink Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2015
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér masterlink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 10:22
Men de er sgu nogle hårde drenge at komme til livs, sådan nogle B&O cencorer! ;-) Virker fandens godt!! :-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2015 kl. 12:22
Jeg kan ikke helt lure, hvor den sidder. Men ud fra manualen kan jeg få det til at være i venstre side - maske bag den venstre glaslåge sådan lidt under midten af det sorte felt.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu