|
Hvorfor TV med indbygget tuner??? |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
||
Det er også en helt anden slags billedkvalitet og byggekvalitet end i de forbrugerorienterede skærme. De er jo bygget til at kunne holde i lang tid, og blive brugt 24/7/365, for at sige det lidt popsmart. Der er ingen tvivl om, at hvis jeg skulle gå tilbage til at bruge skærm i stedet for projektor, så ville jeg kigge i den retning. Scaler med masser af inputs haves allerede, så der skulle jo bare være et enkelt HDMI-input, og så er jeg kørende. |
|||
![]() |
|||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
||
Ja, men hvem vil ikke gerne have en 103" på vægen? ![]() J |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
||
Hold da K***, en stue, den så kræver...
![]() |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12435 |
||
Jeg har 108" på væggen
![]() |
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
Jeg er helt enig med Sloppy men desvæære også med Cyber :'( så jeg håber men forventer intet.
BS
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19819 |
||
Hvorfor tv med tuner?
Jo, det er meget simpelt, 98-99% af alle konsum tv hænges op på væggen, sluttes til antenne, dvd osv og så skal det bare virke. Langt de færreste bekymrer sig endda om billedkvalitet, så at bygge billige monitors er der ingen penge i. Klaus |
|||
![]() |
|||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
||
Hvorfor TV med indbygget tuner?
Fordi set-top-bokse er elendige, ikke mindst på brugervenlighed (dem jeg har prøvet i hvert fald) |
|||
![]() |
|||
Sloppy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 60 |
||
98-99%
? Det tror jeg ikke helt holder. Tænk på hvor mange youSee bokse samt Viasat
bokse der er solgt for blot at nævne nogle af de mest populære. Et andet argument jeg har tænk over er energiforbruget.
Hvorfor starte 2 computere op når man kun anvender den ene? Der vil nok også
blive sparet en del på el-regningen ved dette koncept. |
|||
![]() |
|||
Sloppy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 60 |
||
Ville det måske ikke være
et meget godt salgs argument at der kan vælges et hav af forskellige bokse til
tv’et lige fra den hel skrabede tv-tuner til det helt store forkromede
mediacenter løsning samt alt hvad der findes der imellem? Dette koncept ville
måske være noget konkurrenterne ikke kunne tilbyde (altså dem der ikke var
hoppet med på vognen endnu) . Så slipper (og måske endda spare penge) du også
for at skulle tænke i ekstern mediacenterløsning efterfølgende alt afhængig af
hvilken model du har valgt (noget mange mennesker ikke selv har teknisk kompetence
til at sætte sammen, men gerne vil have udbytte at) |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19819 |
||
Energiforbruget af 2 bokse er vidst ingenting i forhold til energien for at producere og transportere 2 bokse.
Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Produktionen bliver vel den samme hvis den udegår fra tvdelen
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |