|
Hvorfor virker chromecast ikke på min stationær ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
norretoft ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Marts-2015 Sted: Gråsten Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Oktober-2015 kl. 12:44 |
Hej
Jeg har købt den nye version af Google chromecast. Har lige sat den til tv´et i hdmi og sat den op via min iphone, det virker fint nu her. Nu ville jeg så sætte den op så jeg også kunne køre fra min stationær computer også, jeg gik ind på chromecast.com/setup som man skal og vil hente appen til Windows, det gør den også fint men så får jeg pludselig at vide under installationen at der ikke er adgang til wifi og at det muligvis er slukket, hvad kan det være? Jeg har internet og tv via TDC hvor der er en trådløs router i den boks som jeg har fået fra TDC, computeren kører med kabel til TDC boksen. Jeg ved at den trådløse router virker da min TDC boks i soveværelset kører trådløs. Er der noget jeg har glemt at åbne/slå til et sted for at jeg kan køre chromecast over min stationære computer? Håber der er nogen der kan hjælpe mig. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet med Chrome Browseren.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når du har sat Chromecast op med din smartphone, så skal du ikke gøre det igen med din stationære.
Du skal bruge Google chrome og så så skal du bare hente udvidelsesprogrammet til Google Chrome. Fejlen skyldes nok at din stationære ikke har Wifi, men trådet netværk og derfor kan du ikke konf. Chromeccasten igen. Men som sagt så er et heller ikke nødvendigt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |