|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Patriarken:
Har du kun to fjernsyn sat til din NAS? Jeg går nemlig og overvejer at sætte et fjernsyn mere til mit dvb-c kort. Jeg vil kun have et kort da jeg ikke vil betale to gebyrer. Det gør intet at man kun kan se en ting. Jeg vil nemlig sætte et tv op i mit soveværelse, men vil ikke trække ledning. Det skal være trådløst. Men tror ikke rigtig det kan lade sig gøre. Har overvejet om man skulle sætte en lille pc derind, og køre noget remote desktop men WMC kan jo ikke køre OpenGL over netværk så det er jo lidt et problem. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har ikke prøvet det, men der er andre der udtaler sig positivt: DVBViewers DVBServer, men som sagt, jeg har ikke prøvet det da jeg har tunere i alle mine HTPC maskiner
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() |
Patriaken hvordan styrer du din reciever? Fjernbetjeningen kan vel ikke række ind i skabet?
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Januar-2007 Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Der sidder et lille øje under tvet. Den sidder så til en USB-UIRT. Du kan google USB-UIRT og se hvordan den fungerer:)
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Mit system ser nogenlunde sådan her ud....Men jeg er ved at bygge om lige for tiden...
![]() |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Det er svært at tyde teksten når du bruger skygger
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
- Dark Nebula - ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Ser sgu i orden ud
![]() Men lidt svært at tyde teksten med mindre man zommer helt ind. HAvde faktisk tænkt på at høre, om du ikke kunne lave sådan et visuelt billed af dit set-up og nu kommer det.. Det giver lidt inspiration til fremtiden.. Redigeret af - Dark Nebula - - 31-Januar-2009 kl. 00:26 |
|
Diablo 3 On It's Way
Now Four Characters: || Barb. || Witch Doc. || The Wizard || The Monk || |
|
![]() |
|
![]() |
Er alt kablet?
Jeg går nemlig og overvejer at sætte et fjernsyn mere til mit dvb-c kort. Jeg vil kun have et kort da jeg ikke vil betale to gebyrer. Det gør intet at man kun kan se en ting. Jeg vil nemlig sætte et tv op i mit soveværelse, men vil ikke trække ledning. Det skal være trådløst. Men tror ikke rigtig det kan lade sig gøre. Har overvejet om man skulle sætte en lille pc derind, og køre noget remote desktop men WMC kan jo ikke køre OpenGL over netværk så det er jo lidt et problem. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |