recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfor ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvorfor ???

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfor ???
    Sendt: 05-August-2011 kl. 13:27
Vi havde lige gang i en lille diskusion og skal den pludselig lukkes ned.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100017&PN=1&title=webdesign

Helt ærligt, hvad pokker er meningen ? Vi er da voksne mennesker og kan vel nok finde ud af at diskutere lidt uden der skal komme en og bestemme vi er færdige nu. 

Plat at linjen skal være så hård herinde.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 13:51
Jeg bad om at få tråden lukket, og det skyldes, at tråden havde udviklet sig langt udover hvad mit spørgsmål gik på, og nok tog en drejning, hvor der begyndte kastning lidt med mudder. Det var min vurdering.
 
Min tråd, mit spørgsmål - og som blev besvaret meget tidligt. Men du er da velkommen til at oprette en anden tilsvarende trådSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg bad om at få tråden lukket, og det skyldes, at tråden havde udviklet sig langt udover hvad mit spørgsmål gik på, og nok tog en drejning, hvor der begyndte kastning lidt med mudder. Det var min vurdering.
 
Min tråd, mit spørgsmål - og som blev besvaret meget tidligt. Men du er da velkommen til at oprette en anden tilsvarende trådSmile

Hvorfor undlader du ikke bare at kommentere i tråden efter at du har fået dit svar. Din reaktion med lukning af tråden synes lidt "børne-fornærmet". Folk forsøgte på bedste vis at give råd og vejledning om web-design og du kan vælge at tage det til dig eller lade være. 

Der er ingen grund til at gå op til skolelæreren.




Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2011 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af bird bird skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg bad om at få tråden lukket, og det skyldes, at tråden havde udviklet sig langt udover hvad mit spørgsmål gik på, og nok tog en drejning, hvor der begyndte kastning lidt med mudder. Det var min vurdering.
 
Min tråd, mit spørgsmål - og som blev besvaret meget tidligt. Men du er da velkommen til at oprette en anden tilsvarende trådSmile

Hvorfor undlader du ikke bare at kommentere i tråden efter at du har fået dit svar. Din reaktion med lukning af tråden synes lidt "børne-fornærmet". Folk forsøgte på bedste vis at give råd og vejledning om web-design og du kan vælge at tage det til dig eller lade være. 

Der er ingen grund til at gå op til skolelæreren.





Kunne ikke have sagt det bedre selv Clap


Redigeret af Aim - 05-August-2011 kl. 14:46
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu