recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvorfra skal jeg få ekstra TV kanaler??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvorfra skal jeg få ekstra TV kanaler??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Charlie Kilo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvorfra skal jeg få ekstra TV kanaler??
    Sendt: 14-Marts-2009 kl. 16:16

Hej

Er ikke klar over om jeg har ramt det helt rigtige forum, men I har hjulpet mig så mange gange herinde, at jeg stoler på at det også lykkedes denne gang.  Jeg har et Mediecenter med Hauppage HVR 4000 tv kort. Jeg bruger Medieportal og er vildt glad for interfacet og funktionerne. Jeg kunne imidlertid godt tænke mig lidt flere kanaler end de DVB-T kanaler der iøjeblikket udsendes, dog uden at "ødelægge" min nuværende opsætning. Hvordan får jeg flere kanaler (gerne HD) hvor jeg kan bruge mediaportal og alle de skønne funktioner jeg har i mit mediecenter?

CK
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2009 kl. 16:20

Flere kanaler. Det er jo muligt når Boxer kommer med flere, eller også via KabelTV eller Sattelit.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
Charlie Kilo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 101
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2009 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Flere kanaler. Det er jo muligt når Boxer kommer med flere, eller også via KabelTV eller Sattelit.

Ja, det er jeg grundlæggende klar over, men. Vil dette ikke betyde bokse der ikke "kommunikere" direkte med Mediecenteret men gør brug af egen EPG? Kabel TV, det er vel ikke digitalt med mindre der kommer en en boks på og så er vi ude i det samme eller hvad. Jeg vil have rene digitale signaler ind i mit mediecenter og lade Mediaportal klare de funktioner som boksene klarer for de der ikke anvender et mediecenter.

CK
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40576
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2009 kl. 16:36

Der er PCI kort både til KabelTV og Sattelit. Ligeledes der der jo også PCI kort som kan bruges til Boxer. I alle tilfælde kræver det at der er CA modul til programkort.

Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu