|
Hvornår/hvorfor stereo? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nej ikke hos dig KlausDM. Men et surround setup består også af en eller flere subwoofere. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Kan gøre..... Har man eksempelvis JBL Ti250 er sub lidt overflødigt.... de går end til 30 Hz. Men vil man er den matchende B460 sub nok værd at overveje! Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Seriøst, har du prøvet en sub? Jeg sagde også tidligere at jeg ikke behøvede en sub, når mine fronter spiller ned til 35 Hz. Men jeg er blevet klogere.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19681 |
|
Ja jeg har prøvet en sub og jeg har også planer om at købe en igen.
Men påstanden var nu at med stereo kom bassen forfra og ikke "sidelæns" fra subben. Så det er ikke et spørgsmål om sub eller ej, nærmere om ens fronter kan spille bas, uanset om det er i stereokonfiguration eller surround. Klaus |
||
![]() |
||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
|
Selv med et par ordentlige klepperter ala XTZ Divine der uden problemer går lineært ned i 25Hz, får jeg stadig bedre bas ved brug af sub's (3 stk Dali Ikon 12" @80Hz crossover). Både til musik og film. Men mange får ikke deres sub integreret ordentligt, og forbliver ved troen om at sub's kun kan bruges som "bulder kasser" til film.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |