|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
|
Hej Alle Eftersigende skulle både BD35 og BD55 blive lanceret midt i oktober, men tag det med et lille forbehold. På vores hjemmeside kan der læse specs. og ses billeder.
|
||
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
For dem der er interesseret i de panasonic players, så er der nye priser på 35'eren og 55'eren på hhv. 2800,- og 3600,- tjek it out: |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Hej Michael, Vil der blive samme problemer med levering som der var med BD50'eren? Og leveres BD55 også kodefri på DVD delen? Redigeret af Stig82 - 20-September-2008 kl. 21:10 |
||
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
det er samme pris hos god pris. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Ja men hos Godpris får du en film med gratis |
||
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
det kan jo kun være bedre.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
|
Hej stig82 Jeg vil ikke ligge hovedet på blokken, men mon ikke Panasonic denne gang er knap så forsigtige med hensyn til indkøb af de nye BD modeller. Vi har haft disse i ordre før IFA i Berlin så jeg krydser alt hvad jer har for, at vi får de bestilte på lager midt i oktober. Hvis du bestiller vil (vi som altid) gøre hvad vi kan for at følge op og sende info på status. |
||
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvordan ser det så ud med DVD delen, vil den stadig være regionsfri eller? Og vil i muligvis forsøge et fælleskøb igen, nu hvor det ikke gik som forventet med det tidligere? |
||
Alan Pedersen
||
![]() |
||
Neustatt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
når jeg sider og laeser om de her to afspillere kan jeg ikke finde nogen
forskel undtagen de analoge outputs er det den eneste forskel der er ?? Mvh Ronni |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Har lige hørt at det ikke skulle værre mulig at gørre BD35 og BD55 reg.
kodefri, som man idag kan med BD30 og BD50 ![]() |
||
![]() |
||
Neustatt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Mon ikke bare det er et spørgsmål om tid ??
M.v.h Ronni |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Håber det, ellers ville jeg gå efter Oppo´s Blu-ray afspille kan gørres reg.
kodefri. Og noget sige mig at den bliver beder til både Blu-ray og DVD afspilling end BD55, men jeg ved det ikke. Redigeret af Startrek - 21-September-2008 kl. 16:09 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |