|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Stig82 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
|
Godpris skriver da at BD35'eren kan leveres kodefri på dvd delen. |
||
Alan Pedersen
Panasonic TH-37PX70EA - Samsung SMT-H3106 YouSee HD Box (HDMI) - Panasonic DMP-BD50 (HDMI) - Onkyo TX-SR606 - Xbox 360 (HDMI) - Xbox |
||
![]() |
||
Neustatt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Ved du noget omkring pris og levering har du evt. Et link til nogen billeder + specs ?? Mvh Ronni |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Oppo´s Blu-ray afspille er så ny, at der hvis ingen der ved hvornår den
komme på market, den er ikke på Oppo´s hjemmeside, så der går nok lidt tid før at vi se den, det var hvis kun en prototype vist på IFA messe, så det kan vel let gå et år før at vi se den. |
||
![]() |
||
Neustatt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
ok så tror jeg at jeg springer på en panasonic, hvad mit første spørgsmål
ang forskkellen på de to nye fra panasonic? Mvh Ronni |
||
![]() |
||
RMB4Y ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
|
Ja!!! jeg er også meget i tvivl om hvad forskellen er på BD30 og BD35 ??? Hvor er Pana-drengene henne ?? men når prisen på den gamle BD30 og den nye BD35 er den samme så vælger man vel BD35, der er vel en grund til at de har lavet en ny model ?? |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
BD35 har indbygget dekoder til de nye lydformater. og så er der en forbedret chip i, så dvd delen skulle blive bedre. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
slette
Redigeret af Startrek - 23-September-2008 kl. 21:19 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
jeg tror ikke at der bliver, den store forskel på sd eller bd delen på de 2 maskiner. den største forskel er nok, at 55 er født med profile 2.0. og analog 7.1 og det er helt klart, at man skal tage bd35 frem for bd30. især til samme pris eller billigere. her er et link til specifikationer til BD35 og 55. http://gizmodo.com/5042883/panasonic-drops-sleeker-dmp+bd35- -dmp+bd55-blu+ray-decks Redigeret af flemming larsen - 23-September-2008 kl. 21:26 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Hej flemming tak for linket! Som jeg ummiddelbart kan se på tabellen så ligger de to side om side, så med mindre man ikke kan undvære de 7.1 ch. output, så hvorfor ikke gå efter en bd35? Eller er BD55 de 700,- kr mere værd? Jeg synes i hvert fald det er værd at tænke over for dem der vil have en panasonic afspiller hygge alle |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
![]() |
|
det ved jeg nu ikke, så længe det kun er 700kr, så havde jeg nok taget bd55, hvis jeg skulle have nu. ikke så meget for 7.1 analog. jeg synes bare jeg havde læst et sted, at bd35 ikke havde ethernet eller var født med profile 2.0. men det er den åbenbart. men ok hvis den eneste forskel er 7.1 analog, så er der da ingen grund til at tage bd55. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Clinten ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
![]() |
|
BD55 flot anmeldt og 5 stjerner på Whathifi.com
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
og en oversættelse af denne. For |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |