|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
|
Sådan!
![]() |
||
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
||
![]() |
||
Nogard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Skal ovensstående anmeldelse på whathifi.com forstås sådan at bd-55 har bedre lyd end bd-35?
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
sådan forstår jeg, den i hvertfald. efter deres mening. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
slette
Redigeret af Startrek - 24-September-2008 kl. 15:29 |
||
![]() |
||
Nogard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Ok. Tak Flemming. Så bliver det spændende at se hvor stor forskellen rent faktisk bliver på lydsiden. Tror nu stadigvæk den kommer til at hedde bd-35 for mit vedkommende /Kasper |
||
![]() |
||
Neustatt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Status: Offline Point: 160 |
![]() |
|
Er det både på dvd delen og blu ray delen at lyden er bedere på en bd 55 ?? frem for 35`eren?? m.v.h Ronni |
||
![]() |
||
Avenue ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 394 |
![]() |
|
Noget nyt om hvornår BD-35 er i salg???
|
||
![]() |
||
God Pris ![]() Branche Medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() |
|
Hej Avenue Såvidt jeg er informeret så skulle BD35 og BD55 komme på lager ca. uge 43 eller 44, men jeg kan ikke love dig noget 110% meget kan desværre ændre sig med tiden. |
||
Mange hilsener
Michael Damgaard www.godpris.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |