|
Hvornår registreres et telefonopkald? |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8665 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Står stadigvæk nede i P-Preferred-Identity
![]() |
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
|
Tak, den havde jeg overhovedet ikke set. |
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
250266 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 30 |
|
Hmm. Jeg fik netop et kald fra +373 Moldova i går som jeg selvfølgelig ikke tog
Redigeret af 250266 - 19-Juni-2023 kl. 06:31 |
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 557 |
|
Godt at du ikke tog det. Greentel/Telia tager ca 16 kr pr minut samtale ~ 1000 kr/timen.
De har endnu ikke svaret mig på adressen for den mast hvor opkaldet er modtaget. Hvis ikke opkaldet er modtaget på en mast jeg var i nærheden af, er opkaldet svindel. En kammerart spurgte mig hvem afsluttede samtalen - og det var ikke mig! |
||
mvh
||
![]() |
||
|
Jeg vil faktisk rigtig gerne vide om dit opkald også kom fra +373 (69) 829518 ? For hvis du og andre også får opkald fra det nummer så er det nok det der hedder Wangiri-svindel som kortsagt går ud på at de ringer op i et kort øjeblikkelig og forventer et genopkald til overtakseret takst. |
||
mvh
||
![]() |
||
AnyFellow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
|
Som udgangspunkt kan du aldrig komme til at betale for modtagede opkald, uanset hvor disse kommer fra, medmindre du har et dansk abonnement og opholder dig i udlandet.
|
||
![]() |
||
|
Det er heller ikke tilfældet. Det er Genopkaldet det handler om. Det er IKKE registreret på min telefon, men på Telias netværk. Hvordan kan det lade sig gøre? |
||
mvh
||
![]() |
||
250266 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2012 Status: Offline Point: 30 |
|
Opkaldet kom fra +373 (60) 565858 |
||
![]() |
||
AnyFellow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
|
Du kommenterede et opslag fra en anden bruger, der skrev at han havde fået et opkald fra et andet nummer, hvortil du svarede at det var godt han ikke besvarede opkaldet. Min kommentar var i relation til dette - at det ikke betyder noget om opkaldet blev besvaret, da det ikke kunne koste ham noget. Redigeret af AnyFellow - 19-Juni-2023 kl. 12:35 |
||
![]() |
||
|
Seneste nyt i min sag: Greentel har valgt at tilbagebetale 1.116 kr. således at de nu kun har trukket 2.000 kr. for den samtale jeg ikke har haft. Jeg fik tidligere at vide at de ville kreditere mig 3.116 kr. af regningen på 5.116 kr.
Jeg har ikke fået oplyst hvilken mast, der har modtaget opkaldet, som altså ikke er registreret på min telefon.
Greentel er bekendt med at jeg skriver her. Og jeg skriver det rent ud: Jeg har fået en god service! Den manglende mast oplysning ligger hos Telia, der ejer nettet. |
||
mvh
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Hmmmmmmmmm, jeg tænker kreativt. Har du telefonsvarer? Hvad sker der, hvis de har lagt en besked på din telefonsvarer, for derefter at kende din vej ind på telefonsvareren og trykke "ring op" tilbage til dem selv? Klaus
|
||
![]() |
||
|
Jeg har Greentels standard telefonsvarer, men om den kan ringe op selv - og uden at det bliver registreret på min telefon, ved men tror jeg ikke. Og jeg har ikke fået nogen besked om at der ligger en besked på min telefonsvarer.
|
||
mvh
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |