|
Hvornår skulle Yousee få internet uden krav om TV? |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
mortenstryhn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Status: Offline Point: 142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Helt enig - jeg havde selv en gammel version af Bland Selv og kunne spare 17 kr om måneden ved at ændre det til det nuværende bland selv abonnemet. Da jeg ringede til YouSee gik der under 1 minut og så havde var jeg på det nye produkt uden at der var forskel i indholdet. Dog ved jeg også godt at selskaberne bevidst ikke flytter kunderne over på billigere produkter sålænge det giver mere mening (for dem) at opkræve lidt mere.
|
||
![]() |
||
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
|
Noget at det handler også om at man med den aftale idag har en given service, og derfor kan de ikke blot smide en over på de nye aftaler. F.eks. er YouSee Musik et produkt man fik med YouSee Bredbånd hvis man har de gamle aftaler, det er det ikke med de nye. Og så vidt jeg husker er der også noget med TV og Film hvis man har den nye TV aftale eller lign.
|
||
![]() |
||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
Hold da op - det ser ud til at jeg kan spare 119 kr på at vælge grundpakke + bland selv på 39 kanaler - jeg har en gl model af bland selv ( 36 kanaler ) til 419 kr pr mdr. + 135 kr for grundpakken, så det er 554 kr. modsat at hvis jeg skifter til det nye tilbud på 280 kr for 39 kanaler + 135 for grundpakken, så er det 435 kr - og jeg får de samme kanaler... Hmm
|
||
![]() |
||
mortenls ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Status: Offline Point: 209 |
|
Jeg kan høre at min antenneforening har bedre priser. Jeg giver omkring 110 kr. for grundpakken
![]() Hvad mon jeg skal bruge de 25 kr. til ![]() Edit: Hvad skal Niller bruge hans 119 kr. til?
Redigeret af mortenls - 05-April-2016 kl. 16:32 |
||
![]() |
||
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
|
flere kanaler :-)
|
||
![]() |
||
Mr. Bungle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-April-2016 Status: Offline Point: 19 |
|
I mit område kunne tv-pakken opsiges midt i marts. Fik det dog først gjort d. 30.
![]() |
||
![]() |
||
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
|
https://ing.dk/artikel/baghjul-til-adsl-nu-kan-du-koebe-bredbaand-paa-tv-kabler-uden-en-tv-pakke-183553
Redigeret af HTPC - 18-April-2016 kl. 15:12 |
||
![]() |
||
Pilsgaard ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
|
Tak for info!.
Det ser ud til at priserne vil være de samme, da han skriver det er samme produkt. Jeg afventer lige en eller to uger, så bestiller jeg hos hiper eller yousee : -) Bliver rart at slippe for en dårlig ADSL forbindelse :-)
|
||
![]() |
||
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
|
Jeg har i dag (19.04.2016) bestilt bredbånd uden TV ved YouSee (via telefon, ingen ventetid (y)), de åbner allerede for det d. 25.04.16.
Gratis oprettelse (ingen binding) for 150/30Mbit og de første 3 måneder koster det 219.-/md. Jeg glemte helt at spørge om C-more også følger med hvis man ikke har TV, men det mener jeg ikke det gør. Redigeret af Uffebg - 19-April-2016 kl. 14:31 |
||
![]() |
||
mlm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 178 |
|
Hvad koster det så efter 3 måneder og hvor lang er bindingen?
|
||
![]() |
||
Uffebg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2012 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 61 |
|
Efter 3 måneder stiger prisen til 319.-/md. Men efter 2 måneder kan jeg nedgraderer (koster 99.-) til 50/10Mbit til 249.-md. Da der ingen binding er på bredbåndet: http://yousee.dk/Bredbaand/Overblik.aspx Redigeret af Uffebg - 19-April-2016 kl. 22:21 |
||
![]() |
||
|
Jeg modtog router dagen efter min bestilling og d.25.04.2016 modtog jeg SMS med aktiveringskode til bredbånd. Efter en uge hvor der stadig ikke var åbnet for bredbåndet, kontaktede jeg YouSee og fik efter en times i telefonen at vide, at jeg så alligevel ikke kan få bredbånd uden TV på nuværende tidspunkt? Har annuleret ordren på Bredbånd uden TV og har modtaget en bekræftigelse på opsigelse af (produkt jeg ikke har haft) pr. 30.06.2016. Har lige haft ringet og det skule være OK med at det er en annulering af ordren, men noget forvirrende at jeg modtager en bekræftigelse på opsigelse og der står at jeg skal betale fremtil 30.06. Jeg forstår ikke hvorfor YouSee ikke er i stand til at levere bredbånd uden TV på min adresse. Der er ikke sløjfeanlæg hvor jeg bor og så vidt som jeg forstår det, så skulle lukningen af de analoge kanaler og flytningen af de digitale muliggøre bredbånd uden TV, medmindre man er i en forening med krav om TV-pakke eller får signal via et sløjfeanlæg. Er der nogle der ved, hvad der mere skal til, end et filter i fordelerboksen (når man ikke har krav om TV-pakke eller er på et sløjfeanlæg? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |