|
Hvornår spiller Caroline W? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6196 |
Emne: Hvornår spiller Caroline W? Sendt: 21-Januar-2010 kl. 17:25 |
Hej
Jeg har svært ved at finde ud af, hvornår Caroline Wozniacki mere præcist spiller Australian Open
Jeg har Eurosport HD (eneste sportskanal) Redigeret af jake51 - 21-Januar-2010 kl. 17:29 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Vilhelm
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
Sendt: 21-Januar-2010 kl. 20:12 |
Jeg ved det ikke, men kan henvise til Australian Open's officielle Schedule of Play (spilleplan). Den offentliggøres dagen i forvejen. Caroline W. er ikke på listen for i morgen, fredag.
Listen kan ses her. Redigeret af Vilhelm - 21-Januar-2010 kl. 20:13 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
Aspagilus
Guld medlem Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:06 |
Hun har ihvertfald spillet i nat klokken 3 (dansk tid) iflg. EB's hjemmeside.
Men hun spiller imod Shahar Peer Lørdag mellem 12 og 14 på Rod Laver Arena iflg. EB.dk Kigger man på Eurosport's hjemmeside, så er der fast program sat et tennis match til klokken 12:45 og det ligger inde for det tidspunkt at EB siger at Wozniacki skal spille mod Peer. Wozniacki's egen sektion på EB: http://ekstrabladet.dk/tema/caroline-wozniacki/ Eurosport's program oversigt: http://tv.eurosport.dk/tvschedule.shtml?menu=17853 Så laver man så et mix match af de 2 links og deres infos, så har man et nogenlunde passende tidspunkt på hvornår Wozniacki skal spille. |
|
mufcdk1974
Guld medlem Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:42 |
Caroline spiller sidste kamp på centercourt, hvilket er kampen efter Leyton Hewitt som tidligst starter kl. 9 Lørdag morgen dansk tid.
Så det afhænger fuldstændig efter hvor lang tid den kamp varer, bliver en spiller skadet efter 5 min, ja så starter Carolines kamp altså kort tid derefter, og ligeså hvis kampen varer 5 timer. Bedste råd, hvis kampen er must see, så bliv hjemme og tænd for Eurosport kl. 9 |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |