recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvornår stopper opdateringerne til iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvornår stopper opdateringerne til iPhone?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvornår stopper opdateringerne til iPhone?
    Sendt: 29-November-2010 kl. 18:33
Hej allesammen.

Jeg har en iPhone 3GS med software 3.1.3

Jeg ville have opdateret til 4.0 dengang det blev offentlig gjort, men jeg gjorde det ikke alligevel pga der garanteret ville være et eller andet galt med det.

Og nu har jeg hørt en masse om iOS4.0, da der skulle være problemer hist og her hele tiden når de laver ny opdateringer så som 4.1. 

Så jeg spørger bare nu om at apple snart stopper med at opdatere ios 4.

(Jeg ved godt i ikke kan svare på apple's vegne pga. i jo ikke er apple og ved ikke hvad de har tænkt sig næste gang, men det var mere om i bliver ved med at opdage problemer med iOS 4's opdateringer?)

Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 18:54
De stopper ikke med opdateringerne inden iOS5 rammer.
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 18:55
Det har altså kun været småproblemer, som så løbende bliver rettet. Sådan skal det da være. Det er sjældent en opdatering sidder lige i øjet første gang. Det gælder alle producenter.

Du skal da ikke sidde og vente. Så kommer du ingen vegne. Få du bare downloaded iOS 4.2.1.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Det har altså kun været småproblemer, som så løbende bliver rettet. Sådan skal det da være. Det er sjældent en opdatering sidder lige i øjet første gang. Det gælder alle producenter.

Du skal da ikke sidde og vente. Så kommer du ingen vegne. Få du bare downloaded iOS 4.2.1.

Okay det er bare det at 3.1.3 virker 100% uden fejl efter midt hoved. (og andres har jeg hørt). Men jeg kunne rigtig godt tænke mig My Movies på min telefon og at have en "app reol" som bagrund til mine app's.

Men jeg vil bare ikke have en masse små problemer hele tiden også fikser de, de problemer men så kommer der nogle andre op.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 10:53
Du tænker for meget og handler for lidt. Få nu bare downloadet den opdatering... Man bliver kun gammel af at vente... Jeg har absolut ikke oplevet nogle fejl med iOS 4.2 !
          
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Point: 1836
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 21:31
ingen problemer med den software - bare kom igang
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 23:25
Ingen problemer her, få den da opdateret :) Opdateringerne stopper aldrig - heldigvis. Det er en måde for dem hele tiden at forbedre telefonens potentiale og funktioner.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu