|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|||
Kender du ikke fabelen? |
||||
![]() |
||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Jo da ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|||
Fuck det så... så gider jeg hverken købe PS3 eller BD film når det er ved at uddø...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3730 |
![]() |
|||
alting er ved at uddø. Spørgsmålet er bare hvor lang tid det er om det.
|
||||
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
||||
![]() |
||||
Bitnissen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|||
Tør øjnene og lad værd med at købe det, som de andre syntes er sejt, men tænk over hvilke behov du har, og om den kan klare dem. dimser som kan løse morgendagens krav/problemer, har det med at være meget meget dyre (harddiske, telefoner, computere osv. ) Jeg er mægtig glad for min PS3, og syntes den har et kanon billiede, men ungerne er ligeglade, og kan bedre lide spillene til Wii eller PS2. Jeg har enda taget dem i at spille Lego Indiana Jones på PS2, selv vi også har det til PS3, men de ser ikke grafikken, men lever sig istedet totalt ind i spillet... Hvor jeg nok desværre ikke evner at leve mig en i historierne, men sidder og kigger efter pixelering i billedet... øv Detsuden er en konsol ikke bedre end det software der findes, så hvis du vil se BD-film, er det en PS3 du skal have, vil du have små nuttede figurer som hele familen eller vennerne skal være med til er det en Wii. Har alle dine venner en Xbox360 og spiller over nettet, så er det sådan en, du skal have. En PS4 idag vil jo ikke være noget værd... Mega sej, men ubruglig... /Tommy |
||||
![]() |
||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
tænk på værd gang vi tænder vores ps3 og tv samt anlæg, så er vores planet lidt tættere på døden ![]() blu-ray er ikke ved at død, der går mange år og måske et nyt og bedre kommer. Den dag opløsningen kommer over de 1920*1080P kun Bill Gates verdens største ganster som selv tror på HD download ![]() Han led et sviende nederlag med hd-dvd, så vil han ikke bygge et blu-ray drev til x-box. han håber og sætte konkurrencen ud af spillet, så alle kun kan bestille film igennem microsoft det kom vist lidt off topic Redigeret af xcardman - 02-August-2009 kl. 23:30 |
||||
![]() |
||||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|||
Vi er måske allerede tættere på end du tror eller ønsker at være vidende om.. HDMI v1.4 4 x 1080p, det er da noget der rykker! |
||||
![]() |
||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|||
Ja, det her maskiner burde fanme udkomme lige saa tit som mobiltelefoner. Jeg forstaar ikke hvem der stadig gider spille PS3. Kedelig grafik, ikke noget spiludvalg, stort monstrum, afspiller et afdoedt format - og man skal have et fjernsyn for at spille paa det. Jeg haaber, at 4'eren kommer inden min foedselsdag i December - saa skal jeg ikke selv betale for lortet... |
||||
BORING! |
||||
![]() |
||||
Shiva ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 803 |
![]() |
|||
Det indlæg reddede lige en dødsyg mandag morgen, hvor selv kaffen smager af ged. |
||||
Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl. |
||||
![]() |
||||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|||
Min kaffe naaede i oevrigt at blive for kold pga. travlhed paa arbejde. Hvad fanden er det for noget at byde mig paa en graa mandag? |
||||
BORING! |
||||
![]() |
||||
mr KSB ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-April-2008 Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|||
tror ikke du skal forvente en ny PS4 i den nærmeste fremtid, Både Sony og Microsoft vil forlænge levetiden med at lancere nye ekstraudstyr som "Project Natal" og Sony nye Motion controllere. |
||||
![]() |
||||
FNørd ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 702 |
![]() |
|||
Jeg kan love dig at den kommer inden din fødselsdag. Det er kun årstallet der er lidt usikkert |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |