|
Hygge Gamer |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||||
TiXe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Vi oplever heller ingen lag .
husk nu at trådstarter skriver "hyggegaming" og ikke Esport gaming :) og nej det kræver ikke nødvendigvis et Geforce 600 eller nyere. Det kan feks bruges på stort set alle bundkort med indbygget grafikkort lavet de sidste 10år. bare minimum HD2000 grafik chip. desuden virker det også fantastisk på stort set alle Mac computere. :) skriv en PB hvis du ønsker en hurtig beta key.
|
||||
![]() |
||||
oleahmed ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
|||
Du vil sjældent opleve lag på klientsiden da det er dig selv som sidder og kigger. Men stil en magen til opsætning op ved siden af og spil fortnite, her vil du se karakteren bevæge sig med forsinkelse fra skærm 1 til skærm 2, og den er i den grad stor. Jeg bruger selv streaming tjenesten på min Shield med børnene, men det er til casual gaming af Assassins Creed m.m. ikke multiplayer. Det fungerer overraskende godt!
|
||||
![]() |
||||
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
|||
Ville man kunne smide et andet grafikkort i denne:
og game lidt hygge?
|
||||
![]() |
||||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|||
Hej. Det kommer an på. Mange mærkevare PC'er som HP osv. har specielle mål og specifikationer på deres strømforsyninger. Jeg har selv set en mærkevare PC'er med en 290 Watt strømforsyning og uden cabler til at forbinde et grafikkort til strømforsyningen. Hvis PC strømforsyningen har Watt nok, kan den levere op til 75 Watt til et grafikkort via motherboardet. Hvis strømforsyningen har et 6 pol ( eller 8 pol ) grafikkort stik can den levere mindst 75 Watt mere. Dvs. mindst 150 Watt total. Men det kan være at sælgeren kan svare dig? Hilsen Carsten. |
||||
![]() |
||||
Flatcurve ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 126 |
|||
Super tak,
Jeg har dog en strømforsyning til at ligge, der vil kunne levere de ekstra watt mvh
|
||||
![]() |
||||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
|||
Hej. Så er det er spørgsmål om Fujitsu bruger strømforsyninger der er fysisk mindre, eller har andre beslag end den du har liggende? Det er typisk noget mærkevare PC har, for at undgå at kunderne selv opgraderer dem. Jeg har selv set det, på nogle HP. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 23-Januar-2019 kl. 12:31 |
||||
![]() |
||||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
|||
Ja, jeg legede med det (gamestream) på mit lokalnetværk. Det er derfor jeg siger at det går an til mere ukritisk casual gaming som tomb-raider, men ikke går an til et mere kompetitiv counter-strike eller hvis man vil have den sidste billedskarphed med. Hjernen kan relativt hurtigt indstille sig til højere latency, så man ikke nødvendigvis er sig det bevidst ...og/men som allerede beskrevet er folks følsomhed over for latency forskellig. Men det er altså ikke noget jeg bare finder på at der er makant større latency med op til 3 til 4 gange så høj latency som at spille lokalt på en PC. Det er noget Nvidia og GaiKai selv opgør og praler af de har fået ned på ca 70-100 ms oven i den almindelige game-pipeline latency og forinden internet latencyen. Det er ikke meget forskelligt fra hvad man har med en konsols gamepipeline+et normalt high latency TV, mens det er omkring mindst 80 ms eller mere end man har via en power PC's gamepipeline og en lav monitor latency. Som sagt, så kan det NEMT anbefales som alternetiv til konsol - Jeg syntes Geforce Now/gamestream er et fantastisk proof-of-concept, særligt for casualt gaming - Sony er også på vej med en tilsvarende service centreret omkring deres PS4. Til casual gaming er det ikke så meget den øgede latency der for mit eget vedkommende er den største udfordring/hindring. Det er at encodingen trods alt giver et blødere og mindre skarpt og detaljeret billede med lavere farvegradueringer - det bemærker man måske ikke på afstand i en sofa, men det gør man når man kender den ukomprimmerede vare tæt på en PC monitor eller en stor projektorskærm. Til gengæld kan spillet dog oftest afvikles med højere grafiske settings end en konsol som reglen kan tilbyde, hvorfor det er bliver let at anbefale ifht en konsol og casual gaming, men det bliver sværere at anbefale til en en entusiast og/eller esport gamer med egen power-pc.
Både Geforce 600 og Intel HD Graphics HD 2000 har begge lidt over 7 år på markedet, Geforce Now har eksisteret i over 4 år. Redigeret af TBC1 - 24-Januar-2019 kl. 04:34 |
||||
![]() |
||||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
|||
Sagtens. Den svarer til lidt mindre end det barebone kit jeg tilbød til 2000 inkl. et Geforce GTX 980 - Du skal bare have et ordentligt grafikkort i den gerne i omegnen af et GTX 780 til maks GTX 2060/70 for at få mest ud af den. ...så vil du kunne spille størstedelen af alle spil helt fornuftigt på den. ![]() https://www.tomshardware.com/reviews/gpu-hierarchy,4388.html Redigeret af TBC1 - 24-Januar-2019 kl. 15:49 |
||||
![]() |
||||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|||
Hvad skal det GTX1080 koste?
|
||||
![]() |
||||
|||
Beklager det sene svar - har været optaget af gøremål hele dagen i dag. Det er jo det gode spørgsmål. Lige netop det kort er jo fortsat gode penge værd, så det havde jeg regnet med at skulle smide i den blå avis til markeds-brugtpris, hvilket for tiden vil sige 3200 kr og så se hvad der sker derfra. Hvis du har interesse i dette kort tænker jeg at vi bør flytte den del til en køb/salg tråd eller private mail frem for at misbruge denne tråd til formålet. Redigeret af TBC1 - 26-Januar-2019 kl. 00:23 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |