|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rob801 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
![]() Sendt: 08-August-2009 kl. 08:51 |
Min Kone og jeg er de glade ejer af en sprit nyt Macbook Pro (C2D 2,8/500gb osv.
![]() Ud over at skal lære OSx (10.5.7) at kend, har jeg et problem. Jeg kan ikke tilføje Hyperlinks her på sitet (hverken med Safari eller Firefox). Er der andre som har oplevet det (med deres Mac)? I safari sker der ingenting den første gang at jeg "sæt ind" og når jeg gentager, så er der pludselig to kopier af den samme link (det hjælper ikke noget at manuelt slette det ekstra tekst). I Firefox er feltet bare tom efter jeg prøver at sætte teksten ind. Jeg har prøvet på et par andre forums og der er der ingen problem... Redigeret af Rob801 - 08-August-2009 kl. 09:00 |
|
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230 Sony BDP-S370 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Underligt - jeg har ingen problemer med at sætte link ind med Firefox på Mac.
test: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64297 jeg bruger cmd-c og cmd-v |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
Mht. to kopier af samme link, så er første vindue beregnet til linkets titel, f.eks. "Klik her", og ikke selve linket. Når du klikker OK, skal du indsætte selve linket.
Den (noget ældre) version af forumsoftwaret benytter har desuden et problem med WebKit baserede browsere (Safari, Chrome m.fl.), der gør at der indsættes linjeskift der hvor linjerne i indtastningsfeltet (til tekst, ikke link) slutter, og derfor ødelægges links, hvis de går over to linjer. Problemet kan "løses" i Safari ved at gøre indtastningsfeltet bredt nok, og det kan du gøre ved at trække i nederste venstre hjørne af feltet: ![]() Redigeret af lunddal - 08-August-2009 kl. 10:09 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
rob802 -- du skal skrive din tekst. markere teksten og klikke på jordkloden med linket og indsætte dit link. så er der ingen problemer. sidder selv på mac mini med nu 10.5.8 - (må jeg på det kraftigste anbefale du opgraderer med det samme hvis du ikke har gjort det? :-))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |