recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hypnose til at glemme spoiler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hypnose til at glemme spoiler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hypnose til at glemme spoiler
    Sendt: 11-December-2017 kl. 16:05
Hvis det her virker, så synes jeg da det er risikabelt.

http://www.mynewsdesk.com/dk/samsung/pressreleases/digital-hypnose-kan-faa-dig-til-at-glemme-din-yndlingsserie-2324782

Det er Samsung, der har lavet det.
Venlig hilsen
KB
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 16:27
Jeg hørte om det i radioen i morges.

Jeg forstår ikke at det skulle være smart. I eksemplet i radioen talte de om Game of Thrones. Hvad er idéen i at glemme hele eller dele at serien, når der kommer en sæson mere!?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 16:31
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg hørte om det i radioen i morges.

Jeg forstår ikke at det skulle være smart. I eksemplet i radioen talte de om Game of Thrones. Hvad er idéen i at glemme hele eller dele at serien, når der kommer en sæson mere!?


Det er vist hvis man har læst en spoiler, inden man har set serien.
Jeg skal ikke prøve.

Venlig hilsen
KB
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 17:00
Jeg kender nogle, de kan glemme hvad som helst, uden hypnose  LOL
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2017 kl. 17:33
Det er et smart trick, så kan de få folk til at glemme at de laver dårlige TV
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2017 kl. 02:59
Jeg tror, at jeg har været udsat for noget lignende, for siden 2013 har jeg ikke købt noget, der stod Samsung på...
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4931
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2017 kl. 13:41
Det kan være at de bruger det til at folk glemmer tordenfluerne og så igen køber et Samsung tv LOL

Redigeret af Cyberguyen - 12-December-2017 kl. 13:42
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2017 kl. 15:49
Øv Cyber, nu ødelagde du lige det hele. Der står stadig 2 containere med TV der kan få tordenfluer, som vi skal ha solgt
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu