|
Hypnose til at glemme spoiler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2017 kl. 16:05 |
Hvis det her virker, så synes jeg da det er risikabelt.
http://www.mynewsdesk.com/dk/samsung/pressreleases/digital-hypnose-kan-faa-dig-til-at-glemme-din-yndlingsserie-2324782 Det er Samsung, der har lavet det. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hørte om det i radioen i morges.
Jeg forstår ikke at det skulle være smart. I eksemplet i radioen talte de om Game of Thrones. Hvad er idéen i at glemme hele eller dele at serien, når der kommer en sæson mere!? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Det er vist hvis man har læst en spoiler, inden man har set serien. Jeg skal ikke prøve. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Jeg kender nogle, de kan glemme hvad som helst, uden hypnose
![]() |
|
![]() |
|
Flick ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
Det er et smart trick, så kan de få folk til at glemme at de laver dårlige TV
|
|
![]() |
|
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 457 |
Jeg tror, at jeg har været udsat for noget lignende, for siden 2013 har jeg ikke købt noget, der stod Samsung på...
![]() |
|
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Det kan være at de bruger det til at folk glemmer tordenfluerne og så igen køber et Samsung tv
![]() Redigeret af Cyberguyen - 12-December-2017 kl. 13:42 |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Øv Cyber, nu ødelagde du lige det hele. Der står stadig 2 containere med TV der kan få tordenfluer, som vi skal ha solgt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |