recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - I klemme med YRK-Group
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketI klemme med YRK-Group

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Emne: I klemme med YRK-Group
    Sendt: 30-Juli-2008 kl. 20:57
Hejsa
Jeg er kommet i den uheldige situation at YRK-Group (http://www.nytedb.dk/) skylder mig 2060,-
Jeg forklarer bare det hele fra starten for at gøre det nemmere for mig selv og jer, hvis nogen kan hjælpe...

Jeg bestilte 3 produkter hos dem (ca. 3/5-2008), de trækker så alle pengene 7 dage senere så jeg går udfra de er blevet afsendt.

Jeg venter så yderligere 7 dage hvor jeg ikke modtager noget. Kontakter dem så og de lover at få det hele sendt den efterfølgende dag.

Jeg giver dem så endnu 7 dage hvor der stadig ikke kommer nogen varer, ringer til dem og får en længere smørre om hvordan de ikke kan skaffe 2 af produkterne men de har det ene produkt som de selvfølgelig vil sende omgående. Jeg forfører mig om de penge de allerede har trukket for de produkter de nu ikke kan levere, og de siger jeg får dem sat indpå min konto iløbet af 3-4 dage, så de får mit konto-nr og reg.nr.

Efter ca. 5 dage får jeg endelige det ene af produkterne som de også lovede, men jeg får stadig ingen penge...

Siden dengang som omkring 1/6-2008 har jeg ringet ca. hvert 14 dag, for at spørge hvor mine penge bliver af, de lover hver gang de bliver overført. ved godt jeg har været alt alt alt for tolmodig, men jeg har bare prøvet at være den venlige kunde der ikke hidser sig op, og bliver utålmodig (arbejder selv i en butik).

MEN NU ER MIN TOLMODDIGHED VÆK!!!!
Jeg ringede sidste gang til dem imorges, hvor en eller anden ung-fløs lovede chefen ville ringe til mig senere, det gjorde han ikke!

Jeg er godt klar over de ikke har tænkt sig overføre nogen penge til mig...
Så mit spørgsmål er, hvad gør jeg helt præcist?
De skylder mig 2060,-

Redigeret af hyldig87 - 30-Juli-2008 kl. 20:58
Til top
Thomas1974 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2006
Sted: Belgien
Point: 143
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2008 kl. 20:59
Hvis du har betalt med dankort er det ret simpelt, så gå i banken og sig at de har trukket penge for varer de ikke har leveret. Så tilbagefører banken pengene.
Til top
hyldig87 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2007
Sted: Denmark
Point: 473
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2008 kl. 21:01
Det her jeg, jamen det var jo enormt simpelt så!!!
Jeg skulle bare ha reageret meget tidligere :)

Tak for svaret.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu