|
Iceman's StueBio m. projektor |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2013 kl. 15:55 |
|
efter at ha set alle de fede setup her i forumet, vil jeg gerne dele mit lav budget bio stue..
det hele består af: TV: Samsung 55" ES8005 Projektor: BenQ W1070 Lærred: 86" Projecta forstærler: Denon AVR 1908 medie og spil: Bærbar forbundet til DENON med HDMI hvor PLEX bruges som mediacenter og PS3 til spil og Blu-ray/DVD Front: System Audio 1280MkII Center: System Audio SA520 Bag: Jamo 200 Dipol Beklager Billede kvaliteten de er taget med en Lumia 620 ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
iceman har du ikke hørt om kabel skjulere *G*
|
||
![]() |
||
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
|
jo ![]() Dog har vi bestemt vi også vil ha malet om osv... så gad ikke til at gøre det helt store
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12415 |
|
Det der er ingenting! |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jeg kan da se kabelskjulere til bag højttalere
|
||
![]() |
||
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
|
ja okay det er forståeligt nok
![]() |
||
![]() |
||
|
havde nu håbet lidt på at nogen vil synes lidt om setup'et
![]() kritik og ideer til ændringer modtages også gerne
|
||
![]() |
||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
|
det ser godt ud, når i får malet og kablerne væk kommer det jo til at se rigtig godt ud :) hvordan er akustikken?
![]() |
||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||
![]() |
||
|
har ikke noget at måle akustikken med eller ligende. men har haft en der har forstand på lyd til at hjælpe med indstigninger osv. jeg synes lyden er rigtig god. præcis bas og rigtig gode detaljer i lyden synes jeg... bliver aldrig ubehagelig at høre på selv ved høj styrke...
|
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Jamo 200 Dipol, det må betyde at den ene side af højttaleren spiller direkte ind i bagvæggen, er det korrekt? Så tænker jeg de kunne placeres mere optimalt måske? Ellers er det et fint setup :-)
|
||
![]() |
||
|
den ene side af jamo højtalerene har diskant og lille mellemtone, den side vender væk fra væggen. den side der vender ind mod væggen har en større mellemtone/bas enhed.. hvis nogen har bedre løsninger til placering af baghøjtalere, lytter jeg meget gerne.. min side/lytte position er ca. 15-20 foran dem så de hænger bag mig.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |