recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Cloud Services
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ICloude
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ICloude

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Christophersen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-December-2003
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christophersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ICloude
    Sendt: 13-Marts-2017 kl. 21:40
Hej alle.

Jeg har ikke den store viden om ICloude, men har nu installeret appen ICloude Drive på min Iphone og Ipad samt min ene Windows 10 PC.

Jeg har en masse fotos på min Iphone - og så troede jeg, at jeg ville kunne se disse fotos i Icloude dels på min Ipad og Iphone via appen Icloude Drive, men det kan jeg ikke. Der ligger stort set ingen filer, når jeg logger ind via Ipad eller Iphone (ved godt, at det reelt ikke giver mening via min Iphone, da jeg blot kan se billederne under fotos).

Det pudsige er så, at når jeg logger ind på Icloude Drive på min Windows pc, så kan jeg sørme godt se alle mine fotos fra min Iphone.

Er der nogle, som kan hjælpe?

Mvh

Jesper
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 23:00
iCloud og iCloud drive er ikke det samme.

Du kan se dine foto på iCloud.com på din pc i en browser, eller programmet iCloud som så opretter en mappe på din pc så dine billeder synkroniseres.

Du kan i opsætning påd din iPhone og iPad vælge at de skal dele billeder ved at bruge iCloud foto bibliotek ( indstillinger - iCloud - iCloud foto bibliotek)

iCloud drive er en separat app hvor du kan gemme dokumenter, billeder eller hvad du nu vil

Redigeret af MulleB - 13-Marts-2017 kl. 23:03
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2017 kl. 23:21
Oprindeligt skrevet af Christophersen Christophersen skrev:


Jeg har en masse fotos på min Iphone - og så troede jeg, at jeg ville kunne se disse fotos i Icloude dels på min Ipad og Iphone via appen Icloude Drive, men det kan jeg ikke.


Næh, det er klart, for du havde slet ikke behøvet den app.

Det bedste du kan gøre, når du har en Apple enhed er at søge olysninger hos Apple. De er faktisk ret informative på deres hjemmeside. Du kunne nok have draget nytte af eksempelvis denne:
https://support.apple.com/da-dk/HT204264

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2017 kl. 17:13
Bliver bare lige nødt til at have det helt på det rene. - Det hedder iCloud og ikke icloude. - sætter man i indstillingerne på tlf at den skal bruge icloud til at gemme billeder, så vil man have adgang til sit "fotobibliotek" fra en vilkårlig maskine når man logger på icloud eller en hvilken som helst anden enhed hvor man bruger samme icloud ID. der skal så selvsagt en applikation installeret hvis man vil have integreret direkte til en windows maskine.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu