recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ID - Investigation Discovery 4:3 problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ID - Investigation Discovery 4:3 problemer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ID - Investigation Discovery 4:3 problemer
    Sendt: 06-Maj-2012 kl. 16:08
Jeg vil høre om der er andre som har ID - Investigation Discovery igennem YouSee og er begyndt at have problemer med formatet?

Jeg har oplevet at de er begyndt at sende med hardcodede tekster og at de sender et 4/3 billede i et 16/9 format.
Nogle gange sender de et letterboxed 4/3 format inde i et 16/9 format og hverken mit tv eller mediecenter kan opsættes til at virke med den kombination.

skal lige siges at jeg oplevde noget lignende fra TV3 forleden, da de sendte "Fars fede ferie i Vegas".
Her var det også et slags letterboxed 4/3 format proppet ind i et 16/9 format.

Er jeg den eneste som mener det er forkert og har problemer med den slags? Shocked

Hvad kan man gøre? plejer YouSee at lytte til kritik?

Prøv at se eksempel herunder - her er teksten hardcodet uden for 4/3 formatet fordi de sender det som 16/9

Redigeret af Cyberguyen - 06-Maj-2012 kl. 16:13
Til top
SEJ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2012
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SEJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2012 kl. 08:51
Jeg har samme problem, det startede 26/4. Problemet er kun med denne ene kanal

Har fejlmendt til YouSee, de meldte i første omgang 'hus forbi', men vil nu måske kontakte Discovery

Har også skrevet til Discovery for 3 dage siden. Intet svar
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu