|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | |
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Er der nogen der ligger inde med intro/trailer i full hd og hd lyd fra
DTS, Dolby, filmselskaber m.m.
Ellers må jeg jo selv tjekke mine skiver ud.
Så kan man jo lige fyre dem af først når der kommer gæster på besøg
![]() Redigeret af SVP03 - 27-Januar-2011 kl. 21:37 |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Jeg mener faktisk at Amazing life traileren, kan findes efter rulleteksterne på avatar?
Det er ihvertfald værd og tjekke ud ![]() |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
Har den også et sted,
men da der ikke er så mange bd film med true hd, er det jo bare at starte fra en ende af.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() |
Hvordan kan man downloade dem og få lyden med ?
Kender kun Free studio manager, men der kommer det kun i stereo. Det er godt nok 1080P
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg må nok rippe dem med dvdfab når jeg liiggee har fundet dem på bd skiverne.
Det er jo så nu man bander den lange opstartstid, grr..
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Den med "paddehattene" er en ren THX trailer med afgrundsdyb bas. Og den ligger til slut på Avatar
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jep, har den også på en anden bd film.
Er der et par bud på film hvor den dts ligger, den har jeg også et sted.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
Har altid været vild med denne.. Er det denne du mener? Så er den på Gladiator DVDen.. Den uden ekstra matriale.. Redigeret af Therien - 27-Januar-2011 kl. 23:04 |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Det meste kan hentes her: http://www.demo-world.eu/trailers/
Hvis I oplever problemer med at hente dem, så er der lidt hjælp at finde her: http://www.demo-world.eu/forums/topic/280/jdownloader/ Redigeret af Nagash - 28-Januar-2011 kl. 04:29 |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Bilka.dk har for tiden en "Cinema sofa" til salg for 6.999.-
Den ser ganske smart ud. Runder lidt. "Dette er sofaen for alle, der vil have en rigtig bio-sofa! Der er plads til fire personer, hvor der er 2 midterstykker med opbevaringsrum og kopholder! I hvert af de to endemoduler, er der desuden mulighed for at slå et benstøtter ud, hvormed man næsten kan lægge helt ned! Sofaen har et gulvareal på 419 cm x 150 cm."
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Aaaaaeeh, så var jeg ikke helt forkert på den
![]() ![]() |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Tallahassee ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Jeg har desværre ikke et rigtigt bio-rum endnu, men er nok mere på en sofa løsning end stole. Når der så ikke er nogen gæster, kan man slænge sig lidt mere ;)
Uanset om det er stole eller en sofa, mener jeg en rigtig hjemme-bio bør have denne: En Buttkicker Redigeret af Tallahassee - 28-Januar-2011 kl. 10:57 |
|
I haven't cried like that since Titanic!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |